Producatorul de lacuri şi vopsele Fabryo Corporation, controlat de fondul de investiţii Oresa Ventures, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri în scădere cu 7% faţă de 2008, până la nivelul de 150 mil. lei.

Potrivit unui studiu realizat de MEMRB, cota de piaţă a Fabryo, pe segmentul retail, a ajuns la 20,3%, de la 14,7% cât era în urmă cu un an. Reprezentanţii companiei pun creşterea vânzărilor nete cu 4%, pe produse decorative, pe seama creşterii cu 14% a productivităţii muncii.

Fabryo a investit anul trecut un milion de euro în programe de marketing şi de promovare pe toate canalele de vânzare.

Obiectiv din creşterea cotei

„Încă de la începutul lunii ianuarie sunt în derulare proiecte în vederea pregătirii pieţei pentru sezon: instalăm peste 150 de maşini de colorat până la sfârşitul lunii martie, urmează lansări de produse noi şi investiţii de peste un million de euro în promovarea mărcilor şi produselor noastre. Obiectivul nostru principal este creşterea în continuare a cotei de piaţă şi a profitabilităţii, ţinta minimă fiind de 24% cota de piaţă în retail la finalul lui 2010”, a declarat Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation.

În 2010 Fabryo se bazează pe o reţea de aproape 600 de puncte de colorare. Compania deţine o unitate de producţie în localitatea Popeşti-Leordeni, în care a investit 15 mil. euro. Principalii competitori ai companiei pe piaţa de lacuri şi vopsele sunt Köber, Policolor, düfa Deutek, Atlas Corporation sau Daw Benta.