Pentru cine nu știe, ideea de crearea a unei forme asociative a patronatului român ia naștere în anii 90 și se cristalizează în 1996, pentru ca, în 2000, să devină personalitate juridică. Patru ani mai târziu, în 2004, construcția se încheagă Confederația Patronatului care confirm, în numeroase rânduri implicarea în rezovarea celor mai stringente probeme ale societății, de la propuneri legisative la evaluarea judicioasă a forței de muncă sau evidențierea  tendințelor majore din lumea afacerilor.

Așa că o resetare care să transforme CPR-ul într-un partener de dialog, de construcție, nu poate să fie decât de bun augur. Odată cu acest necesar restart s-a lansat și Revista Patronatului Român, loc al schimburilor de idei și al prezentării proiectelor esențiale gândite de CPR. La eveniment au fost prezente personalitățile din vârful CPR, respectiv președintele Gheorghe Nagiu, prin-vicepreședintele Cornel Ionașcu și Cezar Iulian Armașu, vicepreședinte și cel care se ocupă de promovarea CPR, dar și editor al noii publicații online. Desigur, am remarcat și prezența profrsorului Corneliu Calotă, fost purtător de cuvânt al Guvernului și managing director al studiourior centrale ale TVR, cel care a contribuit esențial la noile inițiative și interesantele promovate de CPR.

De altfel, evenimentul central al întrunirii a fost lansarea proiectului „Patronatul Roman Redivivus – Participarea la programul “Resetarea și Relansarea vieții politice, economice și sociale a României”. În context, președintele CPR a făcut un apel la construirea unui dialog eficient între mediu de afaceri și patronat. “Invităm antreprenorii şi managerii din mediul de afaceri românesc să se alăture proiectelor pe care le avem în derulare – soluţii concrete pentru dezvoltarea afacerilor şi depăşirea dificultăţilor generate de actuala criză medicală şi economică”, a declarat Gheorghe Naghiu. Odată cu anunțul acestei adevărate resetări, a fost lansată și cea de a trei-a conferință online a CPR:  „Dezvoltare și inovație în afaceri” – Ediția a III-a: „Schimbarea de paradigmă – Dezvoltarea orizontului de cunoaștere și preocupări pentru Antreprenori și Manageri.”