Piaţa de media din România are toate șansele să depăşească nivelul de 640 milioane de euro în anul 2022, cu 6% mai mult faţă de cifrele înregistrate cu un an în urmă, au arătat estimările publicate cu ocazia ediţiei a doua a evenimentului DigiCon – conferinţa de inovare şi trenduri dedicată exclusiv liderilor în marketing.

Majorarea consemnată de la an la an pentru piaţa autohtonă de media include şi o creştere de peste 20% a segmentului de digital media.

„Acesta este şi motivul pentru care managementul strategiilor de digital marketing eficiente şi folosirea celor mai noi tehnologii pentru optimizarea acestor bugete este de o importanţă critică pentru directorii de marketing”, au explicat specialiştii.

Conferința și-a propus să abordeze modul în care instrumentele digitale îşi găsesc aplicabilitatea în marketing-ul digital

Cea de-a doua ediție a conferinței DigiCon și-a propus să abordeze modul în care instrumentele digitale îşi găsesc aplicabilitatea în activităţile de marketing.

„Trendul în marketingul digital este dat în ultimii ani de tehnologii precum Artificial Intelligence (AI), Machine Learning, Blockchain şi Automatizare, cheltuielile publicitare în această direcţie fiind estimate să ajungă în acest an la 616 miliarde de dolari. În acest context, cea de-a doua ediţie DigiCon 2022 îşi propune să dezbată modul în care aceste instrumente digitale îşi găsesc aplicabilitatea în activităţile de marketing şi cum pot fi aplicate în beneficiul companiilor şi clienţilor. Participanţii vor avea astfel oportunitatea de a interacţiona cu tehnologii precum generarea artei prin AI chiar în cadrul conferinţei, iar cei interesaţi vor beneficia de consultanţă la faţa locului în privinţa provocărilor de marketing cu care se confruntă”, au precizat organizatorii evenimentului.

Prima ediţie a conferinței a găzduit aproximativ 120 de participanţi din 50 de companii

Conferinţa de inovare şi trenduri dedicată exclusiv liderilor în marketing din România a ajuns la cea de-a doua ediţie şi are loc, vineri, 4 noiembrie, la Bucureşti.

Evenimentul reuneşte peste 200 de manageri de top, CEO, antreprenori şi jurnalişti. Evenimentul va întruni, de asemenea, lideri în domeniu care vor împărtăşi idei şi informaţii despre tendinţele pieţei de digital marketing şi impactul noilor tehnologii în dezvoltarea strategiilor moderne de marketing.

DigiCon este prima conferinţă de inovare în marketing din România, dedicată exclusiv top managementului de marketing. Respectiv, aceste este primul eveniment la care accesul se face pe baza unui bilet sub formă de NFT (Non-Fungible Token). Prima ediţie a conferinței a găzduit aproximativ 120 de participanţi din 50 de companii în cadrul căreia s-a discutat despre crearea de strategii de marketing integrate pentru zona digital.