Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Diesel-ul va rezista mulți ani pe piață. Invenție revoluționară de la nemți. Piesa, fabricată în România

Autor: | | 0 Comentarii | 28296 Vizualizari

Cel mai mare furnizor de tehnologie în domeniul motoarelor diesel a prezentat o inovație revoluționară care va prelungi viața motoarelor diesel.

Bosch printre ai cărui clienţi se află toţi marii producători auto globali, de la Volkswagen AG la General Motors şi Fiat Chrysler NV, îşi intensifică lupa împotriva declinului cotei de piaţă a automobilelor diesel, care a început în 2015, odată cu Dieselgate. Nemţii au anunţat o inovaţie revoluţionară în tehnologia diesel care va face ca automobilele echipate cu astfel de motoare să mai reziste multă vreme pe piaţă.

Soluţia inventată de Bosch permite motoarelor diesel să emită doar 13 mg/km oxizi de azot, limita obligatorie UE fiind de 120 mg/km. “Fiind lideri pe tehnologia diesel nu ne putem uita cum dieselul dispare. Am creat acest sistem care reduce nivelul oxizilor de azot de zece ori”, a declarat Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch în România.

Din 2017, legislaţia europeană a cerut ca noile modele de autovehicule pentru pasageri, testate în conformitate cu RDE pe un traseu cu drumuri urbane, extraurbane şi autostrăzi, să emită cel mult 168 miligrame de NOx pe kilometru. Din 2020, această limită va fi redusă la 120 miligrame. Dar, chiar şi astăzi, autovehiculele echipate cu tehnologia diesel Bosch pot atinge 13 miligrame de NOx în cadrul ciclului de testare RDE. Aceasta înseamnă aproximativ o zecime din limita care se va aplica începând cu 2020. Și chiar în cazul deplasării în condiţii urbane deosebit de dificile, când parametrii testării depăşesc cerinţele legale, emisiile medii ale autovehiculelor de test Bosch sunt de 40 de miligrame pe kilometru. Inginerii Bosch au ajuns la acest progres decisiv în ultimele luni.

“Acest sistem diesel este gata de a fi implementat, depinde de partenerii cu care lucrăm în mod tradiţional  pe sisteme diesel, principalii producători de automobile din Europa şi din lume. Viteza cu care va fi implementat va depinde şi de ei. Noi avem practic soluţia deja viabilă. Cât va mai rezista dieselul pe piaţă este foarte greu de spus, dar în momentul în care vii pe piaţă cu o asemenea soluţie care îţi reduce emisiile de oxid de azot la o zecime din ceea ce se cere în 2020 eu cred că dieseul va avea viaţă lungă”, a adăugat Boldijar.

Unul dintre senzorii care fac parte din soluţia diesel de reducere a emisiilor este fabricat de Bosch la fabrica de la Blaj.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.