Sistemul de alimentare cu apă din cadrul cele mai înalte clădirii, Sky Tower, este împărţit în mai multe zone. Prima zonă este cea aflată la etajul al doilea de la subsol, unde se află două camere a câte 20 de metri pătraţi. Într-o cameră sunt amplasate 15 pompe de răcire a apei, iar în cea de-a doua se găsesc 11 pompe pentru încălzire. Cele două camere deservesc etajele 0-18. Pentru administrarea etajelor superioare 19-37, există un alt sistem de alimentare cu apă ce este amplasat la nivelul etajului 19. „Trei sferturi din etaj este ocupat de aceste pompe plus alte echipamente pentru ventilarea şi purificarea aerului luat din exterior”, spun reprezentanţii Sky Tower. În afară de sistemele de la aceste etaje, la fiecare etaj mai există câte 4 pompe (două pentru răcirea apei şi două pentru încălzirea apei). La parter clădirii există o cameră unde se află "creierul" Sky Tower. Mica cameră este dotată cu numeroase calculatoare ce primesc semnale de la mini-calculatoarele amplasate pe fiecare pompă în parte. În momentul în care ceva nu funcţionează bine, calculatorul tipăreşte automat harta cu locul unde are loc defecţiunea. Ulterior, un inginer merge la locul indicat şi repară defecţiunea.

Înfiinţată în 1872, Wilo este o afacere de familie ce a ajuns la a cincea generaţie. Wilo are 60 de filiale în întreaga lume şi circa 7.500 de angajaţi, dar sediul principal se află la Dormund. Cifra de afaceri a companiei a ajuns la 1,23 miliarde de euro. În România, filiala Wilo a fost înfiinţată în anul 1998. Afacerile companiei din 2014 au ajuns la 19,45 milioane de euro, ceea ce înseamnă o creştere de 37% faţă de 2013. Numărul de angajaţi din România este de 54 de oameni. Într-o piaţă cu o valoare de aproape 50 de milioane de euro, Wilo deţine o cotă destul de importantă. „Cota noastră de piaţă diferă în funcţie de sector, aşadar pe construcţii comerciale deţine 35%, infrastructură de apă- 25%, iar canalizare 45%”, a declarat Alin Gorga, directorul general al companiei Wilo România.