Cele două grafice ilustrează scenariul închipuit de Business Insider: barele roşii reprezintă veniturile curente ale Google, iar cele roz veniturile companiei în cazul în care fenomenul Facebook nu ar fi existat niciodată.
În primu grafic se vede cum Facebook "i-a suflat" lui Google aproape 1 miliard de dolari numai din reclame, în trimestrul doi din 2012. Începând cu trimestrul I din 2010, Facebook a câştigat circa 6,8 miliarde de dolari din publicitate, bani care altfel ar fi mers la Google.
Cifra de afaceri a Facebook s-a majorat cu 32%, în perioada aprilie – iulie, până la 1,18 miliarde de dolari. Preţul mediu al unei reclame pe Facebook s-a majorat cu 9% îm trimestrul doi al acestui an. Conform unei analize a TBG Digital, veniturile obţinute de Facebook din publicitate în 2011 sunt de 3,6 miliarde dolari.
Compania a cunoscut o creştere fulgerătoare timp de opt ani, însă atunci când a fost listată la bursă, a generat multe dezamăgiri, preţul acţiunilor prăbuşindu-se.