Piata romaneasca a bauturilor racoritoare fara alcool a crescut cu 10,2% in 2006 fata de anul 2005, cel mai dinamic segment fiind cel al bauturilor necarbonate, informeaza un comunicat al companiei Coca Cola. Cele mai mari cresteri din totalul pietei de bauturi racoritoare in 2006 au fost inregistrate de categoriile ice tea, cu 58,5% mai mult fata de anul 2005, si nectar&juice, in crestere cu 23% fata de anul 2005.

Potrivit comunicatului, avand in vedere tendintele de crestere de pe aceasta piata si rezultatul studiului realizat de companie, Coca Cola a luat decizia de a lansa pe piata un nou produs, Nestea Fructe de Padure. Produsul va fi disponibil in ambalaje de 0,25%, 0,5% si 1,5% si va fi lansat incepand cu luna aprilie. Nestea Fructe de padure se alatura celor trei sortimente Nestea existente pe piata: Nestea cu aroma de piersici, Nestea cu aroma de lamaie si Nestea Green Tea Citrus.

“Romanii sunt atasati de gustul si savoarea naturala a fructelor de padure, o aroma care este asociata cu placerea de a face plimbari in natura, de a descoperi padurea si secretele ei, de a se relaxa in aer liber. Astfel s-a nascut Nestea Ice Tea Fructe de padure, lansat de compania Coca-Cola pentru a oferi consumatorilor o experienta memorabila a gustului”, spune Adriana Jascau, Brand Manager bauturi racoritoare necarbonatate la Coca-Cola.

Nestea este rezultatul parteneriatului dintre Coca-Cola si Nestle. Acest parteneriat a fost format in 1991 si redefinit in 2001 prin crearea unei societati mixte denumite Beverage Partners Worldwide (BPW). Aceasta societate se ocupa de segmentul format din bauturi racoritoare pe baza de ceai.

Sursa: Capital 17 Aprilie 2007