Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Discover

Cine câştigă din pasiunea românilor pentru integrame, rebus și sudoku?

Autor: | | 0 Comentarii | 5630 Vizualizari

Într-o lume în care televizorul şi internetul ne ocupă cea mai mare parte a timpului liber, revistele de integrame, rebus şi sudoku reuşesc să capteze, în continuare, interesul românilor

Revistele de cuvinte încrucişate şi, mai nou, cele de sudoku se bucură în prezent o cerere susţinută pe piaţă, fiind cele mai căutate reviste de divertisment. Am putea spune că segmentul revistelor de jocuri, pe care activează cu succes trei mari jucători, este cel care a rezistat cel mai bine dintre toate genurile de publicaţii scrise, care au avut de suferit enorm din expansiunea televiziunilor şi apoi a internetului. Poate deloc întâmplător, cei mai mari trei jucători sunt cei care au adus integramele pe piaţă imediat după revoluţie – Maxim şi Elixir – şi Rebus Flacăra, brand ce nu mai are nevoie de nicio prezentare, el datând cu mult dinainte de 1990. Acum, că tot suntem în perioada concediilor, vânzările revistelor de jocuri cresc considerabil, mai accentuat în zonele turistice. „Într-adevar se observă o sezonalitate a vânzărilor pe segmentul integrame şi jocuri de cuvinte, puţin mai pronunţată în locaţiile accesate de turişti, în special cele de pe litoral. Creşterile pot fi importante, între 30-40%, în funcţie de titlu şi locaţie“, spune Delia Tuică, Manager al LS Travel Retail Romania, firmă care deţine punctele de difuzare InMedio. Potrivit ei, cele mai mari vânzări pe segmentul revistelor de jocuri le au titlurile de integrame, în defavoarea celor de rebus sau sudoku. În zona de munte, cum ar fi pe Valea Prahovei, creşterile sunt şi mai puternice. „În perioada concediilor se simte o creştere pe toate revistele de timp liber, în special la revistele de jocuri, dintre care se detaşează integramele. Sunt anumite reviste de integrame pentru care chiar se dublează vânzările“, spune Paula Albişoru, de la firma de difuzare Calliope Ploieşti. Cele mai multe jocuri noi sunt livrate de cei de la Maxim Press-Editura Regală, care au în portofoliu revistele cele mai scumpe de pe piaţă, dar care sunt şi cele mai bine vândute, ele fiind adresate dezlegătorilor mai avansaţi şi având un format mai sobru. Compania e deţinută de Viorica şi Marius Haranguş. În ceea ce priveşte Elixir-Pressing Company, firmă controlată de Vasile Tîrşolea, revistele sunt mai intens colorate, pentru mai toate genurile, dar cu un grad de dificultate ceva mai scăzut. Cea mai vândută revistă din portofoliul Elixir este Integrama Copiilor, care apare într-o formă grafică de excepţie. Este posibil ca să găsiţi în unele reviste ale Elixir jocuri reluate din numere anterioare. Rebus Flacăra este revista cu cea mai mare tradiţie în domeniul cuvintelor încrucişate, Publicaţiile Flacăra scoţând şi câteva reviste de integrame pe 5 grade de dificultate. Dacă sunteţi pasionat de careurile de rebus, puteţi cumpăra oricare din revistele de gen scoase de cele trei edituri, iar dacă vreţi să vă încercaţi forţele cu sudoku, aveţi cea mai variantă ofertă la Maxim. Pentru pasionaţii de jocuri pe smartphone sau internet, Maxim are două aplicaţii de Rebus şi Integrame, precum şi un site dedicat – integrameonline.ro.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.