Check Point Software Technologies Ltd., unul dintre marii jucatori pe piata de securitate Internet, a realizat in cel de-al treilea trimestru al anului fiscal 2008 venituri in crestere cu 8% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand de la 184 milioane dolari, la 199,7 milioane dolari.

Venitul operational al companiei a ajuns la 90,4 milioane de dolari, in crestere cu 16%, de la 77,7 milioane de dolari in aceeasi perioada a anului trecut.

Compania a mai anuntat ca pe parcursul celui de-al treilea trimestru a rascumparat 2 milioane de actiuni, la un cost total de aproximativ 49,8 milioane de dolari.

„Suntem foarte incantati de performanta obtinuta in acest trimestru si cred ca ea se datoreaza implementarii constante a strategiei noastre de securitate completa”, a declarat Gil Swed, presedinte si CEO, Check Point.

„Pe parcursul acestui trimestru, am continuat să oferim produse noi si novatoare. Vom continua sa punem in aplicare strategia noastra de securitate totala. In acelasi timp, ne vom concentra sa sprijin clientii care au de-a face cu provocari privind securitatea in continua schimbare”, a mai spus Shwed.

In ceea ce priveste veniturile pe regiuni, 42% dintre acestea au fost realizate in cele doua Americi, 13% in regiunea APAC si Japonia si 45% in Europa si Orientul Mijlociu.