Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Retail

Cei mai mari retaileri din lume au dat palma. Ce înseamnă acest lucru

Autor: | | 0 Comentarii | 458 Vizualizari

Un retailer francez şi unul britanic au anunţat luni că se aşteaptă ca în octombrie alianţa lor de achiziţii pe termen lung să devină operaţională, transmite Reuters.

În 2 iulie, Carrefour şi Tesco au anunţat crearea unei alianţe globale de achiziţii pe termen lung, în încercarea de a-şi reduce costurile. Este cel mai recent parteneriat din industria europeană de retail, afectată de sporirea concurenţei din partea gigantului american Amazon. 

Cu vânzări anuale combinate de 170 de miliarde de dolari, parteneriatul este destinat să asigure contracte de mai bune de la firme ca Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Danone, pentru a ajuta Carrefour şi Tesco să poată avea preţuri competitive. 

"Alianţa, ale cărei condiţii financiare nu au fost date publicităţii, va acoperi relaţiile strategice cu furnizorii globali în domenii cum ar fi serviciile de marketing, colectarea datelor, achiziţionarea comună a produselor propriilor branduri şi bunuri care nu sunt destinate revânzării", se arată într-un comunicat al Carrefour. 

Alianţa, care urmează să fie aprobată oficial în următoarele două luni, exclude produsele proaspete, în timp ce fiecare companie va continua să lucreze cu partenerii de furnizare la nivel local şi naţional. Autoritatea de concurenţă din Franţa va intervieva furnizorii afectaţi de tranzacţie, precum şi supermarketurile concurente, în timp ce va investiga tranzacţii similare între firmele franceze Auchan, Casino, Schiever şi grupul german Metro, precum şi între Carrefour şi Systeme U. 

Tesco, cel mai mare retailer britanic, cu vânzări de 51 de miliarde de lire sterline (67,2 miliarde de dolari), a fost restructurat de noul director general Dave Lewis, după ce scandalul contabil din 2014 a dus la scăderea popularităţii. Ca parte a procesului de redresare, Tesco, care are operaţiuni în Europa de Est, Malaezia şi Thailanda, şi-a îmbunătăţit relaţiile cu furnizorii, sporind presiunile asupra rivalilor interni cu reduceri de preţuri. 

Principalii rivali ai Tesco pe competitiva piaţă britanică sunt Sainsbury, Marks & Spencer, Morrison şi Asda, subsidiara gigantului american Wal-Mart, în timp ce grupul german Lidl înregistrează, de asemenea, o creştere semnificativă. 

Carrefour, cel mai mare retailer european, realizează majoritatea vânzărilor sale de 88 de miliarde de euro (102,5 miliarde de dolari) în Europa, în timp ce Brazilia este a doua sa mare piaţă, după Franţa. Acordul cu Tesco exclude afacerile Carrefour din China şi Polonia. 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.