Premiul atribuit de revista britanică este cel de-al doilea obţinut de BRD în acest an de la o publicaţie internaţională, după câştigarea titlului "Banca anului 2011 în România" din partea revistei americane "Global Finance", scrie Agerpres.

Între criteriile care au contat în desemnarea celor mai bune bănci din zonă se numără capacitatea de adaptare la mediu, profitabilitatea, calitatea parteneriatelor strategice cu clienţii, competitivitatea şi caracterul inovativ al ofertei comerciale.

"2011 a fost un an în care am continuat să ne adaptăm condiţiilor pieţei şi ne-am dovedit flexibilitatea faţă de exigenţele clientelei. Premiul aparţine, în egală măsură, atât personalului, cât şi clienţilor BRD", a declarat Guy Poupet, preşedinte – director general al BRD.

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor şi are cea de-a doua capitalizare bursieră la BVB. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii financiare din zona euro. Grupul are 157.000 de angajaţi în toată lumea.

Premiile "The Banker" recompensează instituţiile financiare cele mai performante şi cele mai bune bănci din peste 100 de ţări.

"The Banker" este o publicaţie financiară recunoscută, axată pe domeniul bancar şi pe cel al pieţelor financiare.