Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Discover

Ce se poartă toamna asta? Rochii de închiriat

Autor: | | 3 Comentarii | 681 Vizualizari

De la 150 de lei până la aproape 1.000 de lei pentru închirierea unei rochii ”de lux”. Aceasta este linia de business a unui antreprenor din București. Investițiile au ajuns la câteva sute de mii de euro.

Femei cu o viaţă profesională activă, dar şi vedete care nu au timp să colinde prin magazine în căutarea unei rochii semnată de un nume celebru. Pe scurt, aşa poate fi descris publicul ţintă al unui business lansat recent, în Bucureşti, de un tânăr antreprenor.

Pornind de la o idee des întâlnită în Europa de Vest, Daniel Penciuc a început, în urmă cu opt luni, un proiect nu foarte popular în piaţa românească: Dressbox, un serviciu de închiriere a rochiilor de designer. 

După o investiţie de câteva sute de mii de euro în platforma online, în showroom şi în cele aproximativ 700 de rochii, Penciuc este convins că, în scurt timp, va mări portofoliul de clienţi, chiar dacă nu şi-a propus o rată de amortizare foarte rapidă a investiţiei.

Este şi motivul pentru care nu a ridicat preţurile foarte sus, acestea fiind cuprinse între 150 de lei şi 995 de lei pentru o închiriere de câteva zile, indiferent de oraş (n.r. - colecţia cuprinde rochii cu preţul de catalog de până la 6.000 de euro).

”Practic, în loc să dea câteva mii de euro pe o rochie, clienta are acum posibilitatea de a alege rochia potrivită, indiferent de bugetul pe care îl are. Dacă se răzgândeşte, i se returnează banii”, spune Daniel Penciuc. Potrivit acestuia, rochiile sunt aduse, în principal, din Italia, Franţa şi Statele Unite.

Deşi la început – acum aproximativ două luni – a mizat foarte mult pe plata cu cardul, astăzi antreprenorul a acceptat şi plata la livrare (n.r. - ramburs). ”Ne-a convins piaţa. Chiar dacă noi ajutăm femeile să fie la modă, plata cu cardul nu este atât de la modă”, explică el. 

În context, principalele bariere în calea comerţului online sunt legate de lipsa unei experienţe directe în acest sens (foarte mulţi consumatori au o percepţie negativă asupra comerţului online fără a fi avut de fapt vreo experienţă negativă), neîncrederea în mijloacele de plată moderne şi satisfacţia scăzută privind serviciile de livrare la domiciliu.

Reprezentanţii din piaţă spun că, pe măsură ce aceşti factori se ameliorează, va creşte şi cererea pentru retail online. In plus, schimbările în stilul de viaţă care se fac simţite şi în România, mai ales în rândul generaţiilor tinere, cuplate cu răspândirea tot mai mare a aplicaţiilor mobile, vor conduce la o adopţie tot mai răspândită a comerţului online.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.