Cazul Caracal a arătat tuturor că Serviciul 112 este departe de a fi performant. Modul în care au acționat cei care au intrat în contact cu Alexandra, una dintre victimele monstrului de la Caracal, au revoltat o țară întreagă.

Servciul de urgență 112 este gestionată de STS. Într-un răspuns pentru Libertatea că, acesta a explicat că „operatoarele au gestionat apelurile (Alexandrei) la numărul de urgență 112 conform prevederilor art. 2 din Metodologia…”

Cum de altfel s-a aflat deja, operatoarea de la 112 nu a fost sancționată nici până în acest moment.

Din stenogramele apelurilor, prezentate de unchiul Alexandrei, răspunsul venit la apelurile fetei aflate în plin coșmar, au fost uluitoare:

„Operatoare 112: Cum adică nu știi unde ești? În ce localitate te afli? … ”

„Operatoare 112: Păi dă-mi un punct de reper unde te afli în Caracal, cum crezi că te găsim? … Aloo? … ”

Sursa citată a aflat un lucru halucinant:  „operatorii sunt gătiți timp de opt săptămâni”.