Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

IT & C

Cât ar putea costa o experienţă Facebook fără reclame

Autor: | | 0 Comentarii | 472 Vizualizari

Mark Zuckerberg nu a exclus posibilitatea de a oferi utilizatorilor opţiunea unei experienţe Facebook fără reclame şi urmărirea pas cu pas a activităţilor desfăşurate online, plătind un abonament lunar.

Potrivit CEO-ului Facebook, motivul pentru care reţeaua de socializare nu oferă deja opţiunea unui abonament premium este că majoritatea oamenilor preferă Facebook ca serviciu gratuit, suportat prin afişarea de reclame, mulţi dintre utilizatori neavând oricum resursele financiare necesare pentru a plăti un abonament „premium”. Explicaţia naşte însă şi o întrebare: Care ar fi de fapt costul unei astfel de experienţe?

Dacă ne limităm la America de Nord, veniturile Facebook raportate la numărul total de utilizatori indică suma de 7 dolari, venit mediu lunar obţinut de pe urma fiecărui utilizator prin afişarea de reclame. Problema este că nu toţi utilizatorii sunt egali din perspectiva companiilor de publicitate, cei dispuşi să opteze pentru plata unui abonament intrând tocmai la categoria cea mai profitabilă a persoanelor cu situaţie materială bună, care ajung să cumpere produsele şi serviciile promovate prin afişarea de reclame. Pentru compensarea integrală a veniturilor, aceşti utilizatori „bogaţi” ar trebui taxaţi cu sume cuprinse între 11 şi 14 dolari/ lună, fapt ce ar reduce drastic numărul celor interesaţi de abonamentul Facebook premium.

În practică, Facebook ar putea lua o lecţie de la rivalul Apple, care oferă în mod gratuit acces la versiunea de bază a serviciului iCloud, însă taxează consistent suplimentarea spaţiului de stocare disponibil. În afară de lipsa reclamelor, un abonament Facebook premium ar putea oferi şi facilităţi suplimentare, cum ar fi statistici despre vizualizările paginii de profil, pachete de emoji-uri sau alte avantaje.

Sursa:go4it

 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.