Clienţii băncii Carpatica vor putea accesa serviciul de internet banking, în condiţii de siguranţă, şi prin intermediul telefonului mobil, anunţă un comunicat al băncii. Noul serviciu se va numi BCC e-Smart Mobile. Interfaţa  permite accesul mult mai rapid la funcţii de bază precum vizualizarea statusului conturilor şi efectuarea de operaţiuni. Platforma BCC e-SMART Mobile este disponibilă, gratuit, oricărui client care deţine un abonament de internet banking de la Banca Comercială Carpatica Pentru tranzacţiile effectuate clientul beneficiază de o reducere de 35 % din tariful perceput la ghişeu.  
Pe lângă efectuarea de operaţiuni, clienţii pot localiza rapid cele mai apropiate bancomate, automate de schimb valutar şi, de asemenea, pot localiza unităţile teritoriale ale băncii. În plus, interfata "mobile" a BCC e-SMART are şi funcţii secundare, cum ar fi primirea şi vizualizarea de alerte sau trimiterea de mesaje către bancă. “Platforma este usor de folosit, nu necesită instalare şi se încarcă automat atunci când accesezi serviciul internet banking de pe un browser mobil cum ar fi Apple Safari sau Google Chrome. Este o formă vizuală modernă optimizată pentru smartphone-uri, clienţii având posibilitatea utilizării acesteia într-un mod extrem de simplu, fără a fi nevoie de elemente suplimentare sau de instalarea pe telefon mobil a unei aplicaţii.”, spune Georgiana Coand[, director general adjunct la Carpatica.