Deschiderea Baneasa Shopping City programata pentru primavara anului 2008 va insemna, in acelasi timp, intrarea pe piata de retail din Romania a unor importante marci multinationale de fashion, care se vor gasi impreuna pentru prima data sub acelasi acoperis, precum: Peek & Cloppenburg, Solmar, Inditex si Azadea Group. In Baneasa Shopping City, procesul de inchiriere este in proportie de 100% finalizat.

"Suntem deosebit de incantati ca am reusit sa aducem in Baneasa Shopping City branduri multinationale nou intrate in Romania care reprezinta aproape 50% din suprafata inchiriata a mall-ului.” a declarat Ali Ergun Ergen – Administrator & Retail Development Manager Baneasa Developments.

Peek & Cloppenburg, este un brand lider pe piata germana care va deschide un „department store” in Baneasa Shopping City. In „cel mai asteptat mall din Romania”, Peek & Cloppenburg va fi prezent cu o colectie de peste 200 de branduri internationale si va fi cel mai mare magazin de fashion din Romania cu o suprafata de aproximativ 4000 mp distribuiti pe doua niveluri. Peek & Cloppenburg este bine cunoscut la nivel international, datorita marcilor pe care le reprezinta, precum: Armani Collezioni, Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Max Mara, Ralph Lauren, Vogue, Burberry, Ermenegildo Zegna si Lagerfeld, branduri de sport ca Adidas si Esprit, branduri de jeansi ca Armani Jeans, Calvin Klein Jeans, Diesel si DKNY Jeans si multe altele.

Solmar va veni in Baneasa Shopping City cu un numar de 11 magazine. In afara de brandurile care deja reprezinta compania, cum ar fi: Promod, Castro, Jennyfer, Parfois si IT+, Solmar a mai semnat parteneriate cu Grupul Max Mara pentru brandurile Max Mara Weekend, Marina Rinaldi si Max&Co, cu Mosaic Fashion din Marea Britanie, cu Oasis si, de curand, cu Karen Millen.

Inditex este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion cu peste 3.500 de outlet-uri in 68 de tari din Europa, Statele Unite, Asia si Africa. Inditex va deschide in Baneasa Shopping City 7 magazine: pe langa ZARA – cel mai mare lant de magazine din portofoliul sau, alte 6 marci vor fi prezente in centrul comercial, Pull and Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si Zara Home. Datorita modelului sau unic de management bazat pe inovatie si flexibilitate, viziunea sa asupra modei, creativitatii si designului calitatii, impreuna cu un raspuns rapid la cererile pietei, compania s-a extins rapid la nivel international si a beneficiat de un excelent raspuns la conceptele sale de vanzari propuse pe piata. Inditex a inregistrat, in 2006, o cifra de afaceri de 8,196 millioane de euro, cu un profit net de 1,002 milioane de euro.

Azadea Group isi va extinde reteaua romaneasca de magazine prin deschiderea de “concept stores” in cadrul Baneasa Shopping City in primavara anului 2008. Azadea va aduce in Baneasa Shopping City cele 7 branduri acoperind in acelasi timp 5 sectiuni de fashion: moda si imbracaminte pentru intreaga familie – Piazza Italia, Oviese, concepte de moda – Salsa Jeans, Xanaka, accesorii – Colours & Beauty, design optic – Sunglass Hut si incaltaminte – Andre. Azadea este una dintre cele mai dezvoltate companii de retail care opereaza francize internationale in Orientul Mijlociu, regiunea GCC si Europa de Est. Cu sediul central in Beirut Lebanon, grupul are peste 5.000 de angajati ca support al celor 250 de magazine localizate strategic in cele mai cunoscute mall-uri si zone de shopping. Azadea are, in momentul de fata birouri in Kuveit, Qatar, Iordania, Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Romania, Egypt, Oman si Regatul Arabiei Saudite.

Baneasa Shopping City reprezinta o constructie de 85,000 mp suprafata inchiriabila care va gazdui peste 220 magazine, restaurante, unitati de servicii si distractie la cele mai inalte standarde europene. Constructia la Baneasa Shopping City a inceput anul trecut si este planificata a se finaliza in primavara anului 2008.

Baneasa Shopping City este parte integrata a Zonei Comerciale Baneasa – parc de retail intins pe o suprafata de 450,000 mp care cuprinde: Ikea, Carrefour, impreuna cu galeria comerciala Feeria, Metro, Bricostore, Mobexpert si Motor City.

Zona Comerciala Baneasa este parte integrata in Proiectul Baneasa, cel mai mare proiect de dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei. Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 hectare si reprezinta o investitie totala de peste 1,8 miliarde de euro. Pe langa zona comerciala, Proiectul Baneasa va oferi intre 4.500 si 5.000 unitati locative in Zona Rezidentiala si un parc de afaceri modern, Baneasa Business &Technology Park care va incorpora peste 160.000 mp spatii de birouri de tip A si A+.

Sursa: Tempo Advertising

Data: 3 Decembrie 2007