Acestea au fost înţelegerile stabilite de oficialii Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului cu companiile germane cu ocazia lansării brandului turistic al României pe piaţa germană. Astfel, potrivit datelor MDRT, a fost semnat un acord de colaborare cu compania aeriană Air Berlin, care, din 2011, va opera curse charter din Nürnberg către Constanţa, dar şi cu concernul german TUI pentru revenirea, din 2012, a tour operatorului TUI Nordic în România şi introducerea produsului balnear şi de welness românesc în oferta TUI Vital, potrivit.
Lansarea a avut loc la sfârşitul săptămânii trecute la München în prezenţa directorilor de produs pentru România ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (Tarom şi Air Berlin).
„În cadrul acestui eveniment a fost definitivat şi acordul de colaborare cu compania aeriană Air Berlin, care, începând din anul 2011, va opera curse charter din Nürnberg către Constanţa, cu zboruri colectoare din Düsseldorf, Berlin, Hamburg şi Viena”, se arată într-un comunicat de presă al MDRT.
Din 2012, TUI Nordic va reveni în România
De asemenea, în urma discuţiilor purtate de oficialii români cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de acţiuni comune care urmează să se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic în România. Un alt aspect abordat în cadrul întâlnirilor de la München, îl constituie introducerea produsului balnear şi de welness românesc în oferta TUI Vital, ofertă care ar putea fi preluată atât de divizia Germania, cât şi de divizia Scandinavia (a treia piaţă consumatoare de produse de turism de sănătate din Europa).
„Operatorul german ITS, marcă a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anunţat, la München, că va integra Delta Dunării în programul oferit turiştilor germani. ITS se va implica şi în promovarea domeniului călătoriilor în oraşe, prin includerea de noi hoteluri în cataloagele sale, datorită creşterii cererii cu 20% în ultimul an”, se mai arată în document.
Nu în ultimul rând, FTI (Frosch Touristik International) va vinde România, ca destinaţie turistică, începând din 2011, oferta turistică a României fiind prezentată pe parcursul a 20 de pagini în cataloagele tour operatorului şi conţinând: sejururi pe litoral, călătorii în oraşe, circuite culturale şi circuite individuale.
În primele nouă luni ale acestui an România a fost vizitată de 310.483 turişti germani.
Brandul turistic lansat în Gemania: de anul viitor, Air Berlin va opera curse charter Nürnberg – Constanţa

6 decembrie 2010, 12:55
Ultima modificare în 6 decembrie 2010, 14:55
Compania aeriană Air Berlin va opera, de anul viitor, curse charter din Nürnberg către Constanţa, iar din 2012, tour operatorul TUI Nordic va reveni în România şi TUI Vital va introduce produsului balnear şi de welness românesc în oferta sa.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook