Vânzările de proiectoare BenQ au crescut în 2011 cu 35,2%, în condiţiile în care avansul pieţei de profil s-a situat la 28,6%. Astfel, în 2011, BenQ şi-a crescut cota de piaţă la 40,2%, faţă de 38,1% în 2010. BenQ s-a impus ca lider în segmentul instituţional şi pe cel al corporaţiilor, cu o cotă de piaţă de 50%, respectiv de 34%.

"Suntem mulţumiţi de rezultatele pe care le-am avut din punct de vedere al vânzărilor de video-proiectoare în România. Am înregistrat o creştere mai mare decât cea a pieţei, obţinând astfel şi un avans al cotei de piaţă. BenQ a vândut anul trecut în România cât următoarele trei companii competitoare la un loc pe acest segment", spune Dragoş Salamac, Team Leader BenQ pentru România.

Anul trecut a fost cu siguranţă cel al tehnologiei 3D. Astfel, 2011 a adus pentru BenQ o creştere de 191% a vânzărilor de proiectoare 3D comparativ cu anul anterior.  "BenQ deţine 68% din piaţa proiectoarelor 3D din România, un rezultat care arată disponibilitatea românilor către acest gen de produse", spune Dragoş Salamac.

Pentru 2012, reprezentaţii BenQ estimează o creştere a pietei de video-proiectoare din România cu aproximativ 20% , creştere susţinută atât de achiziţiile făcute de companii, cât şi de cele ale clienţilor individuali.