UPDATE: Contactaţi de Capital, reprezentanţii ANPCPPS au arătat că seminarul nu se va concentra neapărat pe problema clauzelor abuzive din contracte ci îşi propune să prezinte "soluţii alternative pentru rezolvarea conflictelor" cu accent pe mediere. " Pornim de la un raport al Băncii Mondiale care arată că consumatorii din România şi Bulgaria sunt cel mai puţini informaţi din UE", au spus reprezentanţii ONG-ului.

BNR, organizează vineri, pe 15 martie, o conferinţă cu tema „Banii tăi, dreptul tău! Fii informat!”. Evenimentul este organizat în colaborare ONG-ul Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor Promovarea Programelor şi Strategiilor din România(a nu se confunda cu Agenţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor) şi Info Cons şi are ca temă educaţia financiară a clienţilor bancari. Pe 5 martie, BNR a organizat un colocviu  în legătură modificările legii 193/2000 privind clauzele abuzive din contracte, la care a invitat doar specialişti din mediul bancar, avocaţi ai băncilor şi un reprezentant al ANPC.Cum de la acel eveniment a lipsit dezbaterea, BNR vrea să dea şi clienţilor nemulţumiţi de relaţia cu banca să îşi exprime problemele şi opiniile referitoare la clauzele contractuale.