A 16-a ediție a studiului „Imageprofile” realizat de Manager Magazin a poziționat Audi în vârful clasamentului firmelor din Germania, înaintea conaționalilor de la BMW și a gigantului Apple. Porsche, fostul lider, a ocupat în acest an doar poziția a patra. Locul cinci din totalul de 170 de companii listate a fost ocupat de Bosch.
Cele mai mari creșteri față de ediția anterioară a studiului au fost înregistrate de Siemens, EADS și SGL Carbon, în timp ce scăderi majore se observă în dreptul firmelor Nokia, Commerzbank, Heidelberger Druckmaschinen și Air Berlin.
Evaluările pe industrii arată Audi și ca lider al segmentului producătorilor auto, înaintea BMW și Porsche. La transport și turism, liderii sunt Lufthansa, Sixt și operatorul aeroportuar Fraport. Industria farmaceutică germană este condusă la nivel de imagine de KGaA Fresenius urmată de  Boehringer Ingelheim şi Bayer. În sectorul consum cele mai apreciate compani sunt Miele, Adidas și Dr. Oetker. În cazul comerțului clasamentul este dominat de Vand, urmată de Ikea şi Fielmann, iar domeniul mass-media are drept lideri Bertelsmann, Gruner + Jahr şi grupul FAZ. În industria materiilor prime cea mai bună imagine o au BASF, Wacker Chemie şi Lanxess. Cei mai apreciați din domeniul financiar sunt germanii de la Munich Re, urmați de Allianz și Raiffeisen. Sectorul industriașilor este dominat de Bosch, ZF Friedrichshafen și Linde.