Clienții Hidroelectrica își vor putea plăti facturile în rate

Hidroelectrica a fost sancționată dur de Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) pentru că nu a emis facturi pentru aproape 500.000 de oameni și pentru că nu a răspuns la solicitările adresate de ei.

Luni, 20 martie 2023, vicepreședintele ANRE, Zoltan Nagy, a anunțat că „Hidroelectrica a început să emită facturile și se pare că o parte din clienți au primit facturile pe luna august, deci încep să recupereze.”

„În continuare există o întârziere de cinci, șase luni. Putem să sperăm că vor recupera cât de repede se poate. Între timp, ANRE a aprobat noul regulament de furnizare de energie electrică care prevede exact pentru aceste situații, când furnizorul emite cu întârziere facturi care cuprind o perioadă mai mare decât o perioada normală de facturare, adică de o lună, obligatoriu clientului trebuie să i se ofere posibilitatea plății eșalonate, în cel puțin atâtea rate câte luni se facturează prin factura respectivă. Suntem convinși că cei de la Hidroelectrica vor oferi clienților plata eșalonată”, a adăugat el, potrivit Antenei 3 CNN.

Aplicațiile Hidroelectrica vor fi disponibile pentru sistemele iOS și Android în curând

Cu câteva zile în urmă, Hidroelectrica a anunțat că aplicațiile destinate clienților săi vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android.

„Stimați clienți, aplicațiile destinare clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri”, este mesajul postat, vinerea trecută, pe pagina oficială de Facebook a Hidroelectrica.

Postarea respectivă a strâns sute de comentarii în scurt timp, însă majoritatea dintre ele sunt negative:

„Trimiteți facturile în format normal la oameni că nu le primim cu lunile!”

„Trimiteți o dată facturile alea, măcar pe email, și lăsați poveștile cu aplicații pe telefoane. Oamenii au nevoie să primească factura lunar și să poată depune sesizări/reclamații în orice zi (lucruri pe care le țineți blocate de anul trecut) nu de vreo altă aplicație inutilă.”

„Deci faceți aplicație, dar facturile tot nu sunt emise. Cea mai tare glumă.”

„Mesajul vostru conceput stufos în mod intentionat nu reflectă altceva decât cât de incompetenți, înapoiați și depășiți de situatie sunteți. Mai simplu era doar să anunțați lansarea unei aplicații în curând fără explicatii inutile despre sincronizari de baze de date pe care oricum nu le intelegeți.”

„Excelent! Sperăm să nu dureze mai mult de 2-3 luni!”

„Incompetenților, sunt de cinci luni la voi și nu am un cod de client să raportez indexul, sunteți o adunătură de comuniști acolo!”

„Cea mai penibila glumă… noul soft mai are puțin și face un an de când se chinuie și nu este în stare să emită facturi . Aplicația, probabil peste vreo 10-12 ani . Ce anume vă trebuiește ca să facturați și către prosumatori?”

„Greu cu aplicația. Probabil va fi posibil la Sf Așteaptă.”

„Voi nu aveți un termen de finalizare a aplicației? Lucrați cu începători? Eu știam că există programatori buni și cu experiență în România.”

„Gluma zilei la Hidroelectrica. Nici măcar nu e 1 aprilie.”