”Am finalizat anul financiar 2017 (martie 2017 – februarie 2018) cu o rețea de 119 magazine. Pe parcusul anului, am deschis șase noi magazine, plus unul pop-up. Pe lângă recenta deschidere din cartierul Odăi, București, am inaugurat noi hipermarket-uri în orașele: Buzău, Satu-Mare, Cluj-Napoca, Craiova, Brașov – și primul magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata, județul Mureș, care a stat deschis exclusiv pe parcursul verii, până la mijlocul lunii septembrie 2017”, a spus Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Potrivit acestuia, și în 2018, compania se va afla între mai mari angajatori privați din România. În medie, sunt angajate peste 100 de persoane în fiecare magazin nou deschis și, în acest an, în urma investițiilor planificate pentru extindere, Kaufland va crea peste 1000 noi locuri de muncă.  

Spre finalul anului trecut, Hancaș declara că  pentru 2018 este alocat un buget de 200 de milioane de euro pentru investiţii în expansiune şi modernizarea reţelei actuale. Acest buget este de aproape două ori mai mare faţă de anul anterior.

În prezent piaţa românească de retail este estimată la 40 miliarde euro, cu 4 mari jucători, deţinând o cotă de 60%: Kaufland, Carrefour, Metro Cash&Carry şi Auchan, potrivit unui studiu realizat de Euler Hermes. Carrefour, Kaufland şi alţi retaileri au consolidat relaţiile cu mai mulţi producători locali şi au deschis noi centre regionale de logistică (depozite) pentru a sprijini extinderea reţelelor.