În cadrul acestei conferințe, multe detalii ne-au fost oferite de Raul Filip, Director Achiziții Altex, Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex, Cătălin Stroe, Digital Marketing Manager.

Stocuri uriașe

Black Friday Altex 2021 va începe la ora 7.00, pe 28 octombrie, și se va încheia pe 24 noiembrie, atât în online, cât și offline, în magazinele Altex și Media Galaxy.

Raul Filip, Director Achiziții Altex, ne-a asigurat că stocurile (atât la produsele curente, cât și la cele noi) sunt mai mult decât suficiente, pentru că procesul de aprovizionare, în unele cazuri, a început în urmă cu mai mult de un an, tocmai pentru a diminua la maximum neajunsurile provocate de crizele care macină transportul, piața materiilor prime și aceea a procesoarelor. În magazine, există peste 3.000 de consultanți gata să îi ajute pe clienți, sistemul de creditare este optim, iar livrările produselor voluminoase se vor face cu doi curieri. De asemenea, de curând, s-a lansat și serviciul de buy back pentru electrocasnice și telefoanele smart. De asemenea, oferte Altex Travel foarte avantajoase sunt pregătite pentru Black Friday (7 zile Antalya -Pamukkale, pentru 99 de euro de persoană , cine a mai auzit de așa ceva…).

Online superior, vin vânzări-record

Digital Marketing Managerul Cătălin Stroe ne-a vorbit despre experiența online a clienților Altex, platforma fiind mult îmbunătățită, încă de la începutul lunii octombrie, tocmai pentru a facilita cele peste 10 milioane de vizite pe care la are compania anual. Îmbunătățirea este mai cu seamă vizibilă pe dispozitivele mobile unde experiența este de cinci stele.

Reprezentanții Altex ne-au oferit și date relevante privind Black Friday-ul de anul trecut. Astfel, telefoanele smart, televizoarele și electrocasnicele au fost cele mai bine vândute. Ca creșteri, anvelopele de iarnă au fost campioane absolute, vânzările sporind cu 730 la sută, urmate de uscătoarele de rufe (280%) și smartwatch-uri (190%). Totodată, vânzărle aspiratoarelor, espresoarelor și aragazurilor s-au dublat. Din experiența anilor trecuți, reprezentanții Altex prevăd pentru campania Black Friday 2021 rezultate mai bune decât cele obinute în promoția similar din 2020.

Cât despre restricțiile în vigoare, am aflat că ele sunt respectate în magazinele Altex și Media Galaxy, și că, ținând cont că suprafețele acestora sunt generoase, sunt alocați între 4 și 8 metri pătrați per vizitator, spațiu mai mult decât ar fi nevoie pentru a preîntâmpina o eventuală trnasmisie virală.