Lidl se numără printre cele mai îndrăgite magazine din România. Retailerul german colaborează cu o gamă largă de furnizori locali, ceea ce le permite clienților să se bucure de oferte excelente. În plus, anumite produse din oferta Lidl sunt considerate benefice pentru sănătate, potrivit unui renumit nutriționist.

Carlos Rios, un nutriționist de renume din Spania, este cunoscut pentru sfaturile sale legate de sănătate. Recent, el a realizat un top al produselor sale preferate din Lidl, iar în această listă se află și un aliment cu numeroase beneficii pentru organism.

Apa de cocos, alimentul cu numeroase beneficii pentru organism

Produsul despre care este vorba este apa de cocos, disponibilă în toate supermarketurile Lidl, la un preț de sub 10 lei. Nutriționistul a subliniat că apa de cocos conține zaharuri naturale și este compusă în proporție de 94% din apă, având, în același timp, un conținut foarte scăzut de grăsimi, relatează cancan.ro.

„Apa de cocos 100% naturală este perfectă pentru zilele de după antrenament, cu electroliți și zaharuri naturale. Are ingrediente mult mai bune decât alte băuturi izotonice încărcate cu zahăr”, a spus Rios pe Instagram.

În decursul timpului, diverse studii realizate de experți au demonstrat că apa de cocos poate contribui la reducerea nivelului de zahăr din sânge în cazul persoanelor cu diabet. În plus, acest produs este cunoscut pentru proprietățile sale antioxidante.

În plus, așa cum a menționat și nutriționistul spaniol, apa de cocos este bogată în electroliți, ceea ce contribuie la menținerea sănătății inimii și poate ajuta la scăderea glicemiei. De asemenea, acest produs este eficient în prevenirea calculilor renali.

Carlos Rios a inclus în lista sa și alte alimente cu beneficii pentru sănătate, printre care pâinea de secară, somonul sălbatic, lintea, iaurturile organice, carnea de calitate și brânzeturile.

Campanie împotriva risipei alimentare

În altă ordine de idei, amintim că Lidl România îndeamnă românii să își organizeze cumpărăturile într-un mod eficient, pornind de la un frigider bine aranjat. Compania lansează o nouă inițiativă pentru combaterea risipei alimentare, inspirată din psihologia de retail, și colaborează cu un expert în organizare pentru a sprijini acest demers.

Cât de des cumpărăm din nou produse pe care le avem deja în casă? Pornind de la această întrebare simplă, Lidl România lansează un nou capitol al campaniei sale pentru reducerea risipei alimentare: „Shopping în frigider” – o inițiativă care încurajează consumatorii să își regândească obiceiurile de cumpărare, începând cu o simplă verificare a frigiderului propriu.

Conform datelor furnizate de Uniunea Europeană și ONU, în România, o persoană aruncă în medie 129 kg de alimente anual, iar una dintre principalele cauze ale acestei risipe provine chiar din frigiderul gospodăriei. În dorința de a contribui la combaterea acestei probleme, Lidl România își propune să construiască o relație autentică cu clienții săi, nu doar prin oferirea unui raport calitate-preț excelent, ci și prin promovarea unui comportament de consum responsabil și sustenabil. Mai multe puteți citi aici.