Noile cifre depășesc cu mult cele 13,7 milioane de tweet-uri trimise în februarie în timpul Super Bowl, care este în general cel mai mare eveniment media din an.
Peste 20 de milioane de tweet-uri care conţin cuvintele ‘uragan’ sau ‘Sandy’ au fost trimise de sâmbătă, 27 octombrie, până joi, 1 noiembrie, a spus reţeaua de socializare pe contul său @twitter.
Tweet-urile care menţionează o ‘donaţie de sânge’ nu au fost niciodată atât de multe de un an. Un vârf în conexiunile utilizatorilor din New-York a fost înregistrat luni seara la ora 21.00, apoximativ când s-a înregistrat o explozie la generatorul Consolidated Edison, care a dus la o pana uriașă de current electric.
În aceeaşi seară, Sandy a reprezentat 20% din toate căutările pe Twitter.
În perioada raportată, internauţii americani au luat cu asalt, de asemenea, aplicaţia dedicată postării de fotografii Instagram pentru a arăta lumii cum au trăit trecerea ciclonului Sandy: aproape un milion de fotografii legate de furtună au fost postate în câteva ore.
Fondată în 2006, Twitter s-a văzut în poziția de a fi un “al doilea ecran” al produselor media pe care utilizatorii îl accesează pe smartphone-urile lor în timp ce urmăresc la TV evenimente de genul Super Bowl sau Jocurile Olimpice.
Dar serviciul Twitter a strălucit și ca un canal de comunicare în timpul marilor dezastre, cum ar fi cutremurul provocat de tsunami din 2011 în Japonia.