Taco Bell caută oameni deschişi, pozitivi şi prietenoşi, cărora le promit un mediu cu o perspectivă fresh şi relaxantă, dar şi o mulţime de beneficii.

Compania cu specific mexican oferă angajaţilor săi traininguri constante pentru dezvoltare profesională. Aceştia susţin că evoluţia angajaţilor lor este una din priorităţile companiei.

Din punctul de vedere al programului şi al salariului, cei de la Taco Bell au programe de lucru full time( 8h ) sau part-time( 4h, 6h, weekend), oferă majorări salariale în raport cu vechimea angajatului, plătesc orele suplimentare, şi oferă bonusuri de sărbători.

Restaurantul de tip fast-food caută oameni care să asigure o servire excepţională clienţilor, care gătesc cu pasiune şi care au capacitatea de a lucra în echipă.

Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands este cea  mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.

 În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.