Așa că, în timp ce românii cu bugete generoase vor alege, probabil, hotelurile de patru stele, există o categorie mai mare care va opta, întotdeauna, pentru tarifele mai mici.

”Sunt mulți români care nu au ajuns niciodată în Delta Dunării, din cauză că a fost percepută ca o destinație scumpă”, spune Bogdan Ștefan, proprietarul Genius Travel, care a investit 200.000 euro într-un hotel de trei stele din Deltă. Acesta și-a propus să ajungă la vânzări de 350.000 euro în 2015, având deja rezervate 250 de locuri.

”Dacă ne uităm la cifrele Institului Național de Statistică, numărul turiștilor în Deltă a scăzut de trei ori de la Revoluție încoace. Noi estimăm să trimitem 3.000 de turiști în vacanțe în Deltă, cu 1.000 de persoane mai mult față de 2014”, punctează antreprenorul. În context, Genius Travel a lansat vacanțe scurte, de două – trei zile, cu prețuri începând de la 350 de lei de persoană.

Referindu-se la turiștii străni, Ștefan nu se așteaptă la un număr mare, din cauza faptului că Delta Dunării nu este o destinație foarte cunoscută și vândută în străinătate. Totuși, cei mai mulți străini aduși de Genius Travel în Delta Dunării, printr-un operator străin, sunt din Franța si Spania.

Potrivit lui Ștefan, un drum cu autocarul din București, de exemplu, și până în Murighiol durează 6 ore. Din Murighiol, transferul se face cu barca pe bratul Sf. Gheorghe, timp de 15 minute.