Facebook va opera modificări în algoritmul său astfel încât News Feed-ul va deveni mai puţin important, iar postările familiei şi ale prietenilor vor avea prioritate. Toţi producători de conţinut, de la bloggeri, ziare, reviste şi până la televiziuni vor fi serios afectate de aceste schimbări după ce ani la rând s-au folosit de News Feed-ul Facebook pentru a câştiga audienţă. 

Postările publisherilor vor apărea din ce în ce mai rar ceea ce va duce la mai puţin trafic şi o scădere importantă a audienţei. Facebook are o audienţă de 1,65 de miliarde de utilizatori pe lună. 

Anul trecut, Facebook a anunţat că va modifica News Feedul după ce utilizatorii şi-au exprimat îngrijorarea că pierd anunţuri importante de la prietenii apropiaţi deoarece postările nu erau prioritizate şi se pierdeau printre cele ale publisherilor.  Facebook a anunţat, ieri, că posturile prietenilor şi cele ale familiei vor avea o prioritate de top. 

Schimbările Facebook vor afecta linkurile, clipurile, dar şi fotografiile postate de publisheri. Impactul pentru aceştiaa va fi mai redus dacă utilizatorii vor fi aceia care vor împărtăşi şi comenta la ştirile şi clipurile video postate.