Potrivit informării care a însoţit proiectul de hotărâre, reprezentanţii Sălii Polivalente au dorit ca, pe modelul marilor arene sportive ale lumii, să atribuie acesteia un nume sponsorizat şi au fost invitate să participe toate societăţile care ar fi dorit 'să îşi asocieze brandul cu o marcă de succes a României'. 

"În întreaga lume există o practică de publicitate pentru o societate sau o marcă prin achiziţionarea dreptului de a numi o arenă sau un eveniment, pentru o perioadă definită de timp. Un sponsor de titlu înlocuieşte numele original al proprietăţii cu unul corporativ, sponsorizat", se mai arată în document. 

Directorul Sălii Polivalente Cluj-Napoca, Ionuţ Rusu, a declarat că iniţiativa a fost prezentată autorităţilor locale în luna iulie, după care, în perioada 1 septembrie – 9 octombrie s-a derulat perioada în care au fost aşteptate ofertele companiilor. 

"În urma acestui demers a reieşit că singura ofertă concretă a fost a Băncii Transilvania, iar negocierile s-au finalizat marţi, zi în care Consiliul Local Cluj-Napoca a şi avizat favorabil protocolul prin care Sala Polivalentă va purta numele Băncii Transilvania. Suma care va fi plătită de bancă este de 600.000 de euro pe o perioadă de 5 ani, iar banii îi vom folosi pentru acoperirea unor costuri suplimentare date de practicarea orelor de sport în sală şi a unor cheltuieli", a spus Rusu. 

Sala Polivalentă Cluj-Napoca a fost inaugurată în urmă cu patru ani, fiind la acel moment cea mai modernă clădire de infrastructură sportivă din România. Suma investită s-a ridicat la 70 de milioane de lei. 

Sala are o capacitate de peste 9.300 de locuri pentru evenimente sportive şi de peste 11.000 de locuri pentru anumite tipuri de concerte. Până în prezent, în această sală au fost organizate competiţii sportive de nivel european, dar şi concerte ale unor artişti celebri. Chiar marţi Sting va susţine aici primul său concert din Transilvania, în faţa unei săli pline.

AGERPRES