Companiile participante provin din Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Moldova, Palestina, România, Rusia, Turcia şi Ungaria. 'Fie că au în vedere destinaţii deja cunoscute, precum Bulgaria, Turcia, Grecia, sau zone din România, ca de exemplu, Predeal, Maramureş şi Ardeal, vizitatorii vor avea din ce alege. Chiar dacă prioritare sunt sărbătorile de sfârşit de an, operatorii turistici vin la Târgul de Turism al României cu oferte pentru vacanţele din vara anului viitor. Iar cei care le achiziţionează beneficiază de reduceri early-bird de până la 40% pentru destinaţii precum Grecia, litoralul românesc, Bulgaria şi Spania', a spus Delia Boţan.

Companiile prezente la Târgul de Turism al României vor expune pe o suprafaţă de 7.000 de metri pătraţi. La această ediţie vor participa 60 de agenţii de turism membre ale Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), care vor ocupa peste 50% din suprafaţa expoziţională.

Tot în perioada 13 – 16 noiembrie, la Romexpo se organizează Romhotel – Expoziţie internaţională de echipamente, mobilier şi dotări pentru hoteluri şi restaurante. Prezentarea echipamentelor pentru bucătăriile profesionale, a articolelor HORECA, pieselor de mobilier, va fi dublată de numeroase evenimente conexe pentru specialişti şi pentru publicul larg. Astfel, vizitatorii Romhotel pot asista la competiţii şi cursuri de barista, iar în cadrul evenimentului 'Sărbătoarea Gustului' pot degusta delicatese din Europa şi vor alege 'Cel mai bun sandwich La Lorraine'.

Cele două expoziţii reunesc peste 270 de companii din 14 ţări – Austria, Bulgaria, Federaţia Rusă, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Republica Moldova, Palestina, România, Spania, Turcia, Ungaria, pe o suprafaţă de peste 10.000 mm. AGERPRES