Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Managerul UBER România anunţă noi schimbări în aplicaţie, pentru şoferi şi clienţi

Autor: | | 2 Comentarii

UBER România a lansat noi funcţii în aplicaţie, atât pentru şoferi, cât şi pentru clienţi. Astfel, şoferii parteneri vor fi notificaţi despre cursele lungi, iar clienţii vor fi taxaţi după două minute de aşteptare ale şoferului. Pentru anul viitor, compania ia în calcul extinderea în alte oraşe.

UBER schimbă, din această săptămână, câteva dintre regulile de interacţiune dintre clienţi şi şoferi. Mare parte din noutăţi se referă la relaţia cu şoferii parteneri, care nu vor mai fi afectaţi de ratingul scăzut care implică problemele tehnice ale aplicaţiei. De asemenea, cursele mai lungi de 45 de minute vor fi notificate, iar timpul de aşteptare al cilentului va fi taxat, după două minute de la ultima notificare trimisă. Declaraţiile îi aparţin Nicoletei Schroeder, managerul general al UBER România, acordate, într-un interviu, revistei Capital.

Capital: Ce înseamnă UBER ca serviciu?

Nicoleta Schroeder: UBER este o alternativă în plus când vine vorba de mobilitate, la ce soluţii oferă Bucureştiul, astăzi, ca un oraş mare. Este o variantă care convinge oamenii că nu au nevoie să folosească maşina personală în fiecare zi şi pot opta către alte soluţii de deplasare. Vorbim aici de taxi, alte companii de car sharing, şi chiar mijloacele de transport în comun. Iar utilizatorii noştri, ne-au scris că, de când există UBER în România, folosesc maşina personală mai puţin. În Capitală, studiile arată că avem o maşină la fiecare doi locuitori. Statisticile sunt similare cu celelalte oraşe europene. Însă problema apare vis-a vis de locurile de parcare. Ultimul studiu realizat de noi, în urma unei campanii derulată în toamna acestui an, arată că în Bucureşti există un loc de parcare la cinci maşini. Cred că, din această cauză, Capitala noastră este atipică pentru UBER. Dacă ne uităm la celelalte oraşe mari din Europa, zilele cele mai aglomerate, când vine vorba de comenzile UBER, sunt în weekend, când oamenii îşi lasă maşina acasă şi ies în oraş să se distreze. La noi e complet diferit. De luni până vineri facem mai multe curse pe zi decât în weekend. Tocmai de aceea am lansat, la începutul acestui an, opţiunea „share your car“, pentru a putea convinge cât mai mulţi utilizatori UBER să folosească opţiunea ca parteneri, atunci când se duc la birou şi se întorc acasă. Să vă dau un exemplu: locuieşti în Berceni, vrei să ajungi în Bulevardul Timişoara. Pe drum, fără să te abaţi mai mult de un kilometru iei pe cineva cu tine, care merge în aceeaşi direcţie, şi îl laşi la destinaţie.

Capital: În cifre ce înseamnă UBER România?

 

Nicoleta Schroeder: Suntem într-o perioadă de creştere accelerată. Ultimul trimestru al acestui an ne aşteptăm să aducă un avans mare. Scopul este să ne dublăm business-ul în 2017, faţă de anul trecut şi sunt încrezătoare că vom reuşi. Sunt, probabil, în jur de jumătate de milion de utilizatori UBER în România, 80% dintre aceştia fiind în Capitală.

Capital: Veţi lansa serviciul şi în alte oraşe din ţară?

Nicoleta Schroeder: Fiecare ţară îşi face propriul plan de lansare. Noi ne-am concentrat pe Bucureşti, apoi ne-am lansat în Cluj-Napoca, Timişoara şi Braşov. Săptămâna aceasta împlinim un an de când ne-am lansat în Timişoara şi Braşov. Urmărim numărul de utilizatori care îşi download-ează sau deschid aplicaţia în oraşele în care operăm, dar care locuiesc în altă parte. Probabil că ne vom lansa în primăva anului viitor şi în alte oraşe. Nu am decis încă în care, dar pot să vă spun că avem cerere mare în Iaşi şi Constanţa.

În perioada imediat următoare, vom lansa campanii de loializare pentru clienţii existenţi. Pentru sezonul de schi luăm în calcul să lansăm oferte pentru transportul la Poiana Braşov sau Sinaia. Concentrarea de acum este pe atragerea de şoferi parteneri pentru că urmează o perioadă extrem de aglomerată de Sărbători.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

15 decembrie 2017

Centura Bacău, relicitată ca autostradă

Transporturi si Infrastructura

14 decembrie 2017

Stroe: Vom începe să montăm sisteme de siguranţă la metrou

Transporturi si Infrastructura

14 decembrie 2017

Lovitură dură pentru Boeing: Delta a comandat 100 de avioane Airbus

Transporturi si Infrastructura

13 decembrie 2017

SUA: Pentagonul cumpără două aeronave prezidenţiale Boeing 747-8

Transporturi si Infrastructura

12 decembrie 2017

Cum vrea TAROM să scape de pierderi

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro