Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Companii

Lenjerie românească pe trupuri americane

Autor: | | 0 Comentarii

START-UP O combinație dintre „naiv“, precum arta naivă, în care autorul se bazează mai mult pe instinct decât pe sofisticarea sa profesională, și un „lux“ reinterpretat, care nu mai înseamnă, de data aceasta, opulență, ci un obiect simplu, realizat impecabil. Așa a apărut brandul NALU.

O lună „sabatică“. Acesta a fost începutul unui nou drum pentru Sonia Micu. După ce, timp de mai mulţi ani, a lucrat în companii multinaţionale (ultima dintre ele fiind Coca-Cola), a decis că este momentul să înceapă şi altceva.

„Împlinisem 30 de ani şi aveam o nelinişte pe care am observat-o şi în cazul altor colegi de generaţie, legată de scopul activităţii noastre profesionale şi de impactul pe care îl avem. Mi-am luat o lună sabatică, în acel an, şi am traversat Statele Unite cu maşina pe Route 66“, mărturiseşte ea. Ei bine, tot acel drum a avut o influenţă mare asupra dorinţei Soniei de a încerca să trăiască şi altfel. La scurt timp după întoarcere (sau, şi mai bine spus, în urmă cu circa doi ani) şi-a dat demisia şi a început să se gândească la NALU.

Pas cu pas, a conturat planul de afaceri, până în cele mai mici detalii: a găsit fabrica, furnizorii, colaboratorii. Și a pornit proiectul. Nouă luni mai târziu a fost lansarea, oamenii au început să-i încerce produsele şi, în tot acest timp, chiar s-a format un public loial.

Mai multe surse de finanţare

„Am schiţat un plan care necesita, la început, o investiţie de câteva mii de euro, însă ambiţiile pentru NALU creşteau în fiecare zi. Voiam să îi dau toate şansele de reuşită. În final, s-au strâns aproape 30.000 euro în investiţia iniţială, cea mai mare parte a sumei mergând către achiziţia de material şi către producţie, pentru că stocurile se epuizau mai repede decât anticipasem. Am folosit mai multe surse de finanţare, o combinaţie între economii şi împrumuturi“, detaliază Sonia Micu.

 

De altfel, cea mai mare proporţie în structura de cost o reprezintă materia primă şi manufactura. Iar fabrica unde sunt realizate produsele firmei NALU Underwear lucrează în sistem lohn pentru mărci mari de lenjerie de lux. Primele produse au fost fabricate dintr-un bumbac foarte fin la atingere, de anul acesta fiind introdus şi bumbacul organic.  Tânăra este foarte atentă la toate aspectele, cu modele unice, foarte confortabile: nu există sârme, bureţi sau alte elemente care pot crea disconfort sau care ar putea modifica forma corpului, după standarde învechite.

Astăzi, produsele de lenjerie intimă NALU pot fi găsite atât în propriul magazin online, cât şi în două magazine-concept din Bucureşti, iar din toamnă Sonia spune că vor intra şi într-un retailer online din partea aceasta a Europei. „Am vândut luna trecută mai mult ca oricând, iar în lunile în care am rămas fără stoc, mult mai puţin. În acest an, am vândut peste 2.000 de produse, iar magazinul online a fost vizitat de 30.000 de oameni, vizitatori unici“, adaugă ea.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro