Conform datelor companiei, ponderea femeilor în rândul clienţilor care achiziţionează, atât online, cât și offline, telefoane mobile, tablete, gadget-uri sau accesorii este de 40%, de două ori mai mare față de nivelul înregistrat anul trecut.

Telefoanele, cu precădere smartphone-urile cu camere foto foarte bune pentru selfie-uri, dar și smartwatch-urile și accesoriile pentru fitness, sunt preferatele clientelor QuickMobile.

"Româncele au prins gustul tehnologiei și caută tot mai mult telefoane cu camere foto performante, ca să poată face selfie-uri cât mai reușite. Device-urile preferate în rândul sexului frumos au un design atractiv și carcase colorate, pe care să le poată accesoriza ușor. Fiindcă fac mai mult sport decât bărbații, româncele cumpără şi mai multe accesorii pentru fitness, cu precădere cele care permit monitorizarea pașilor, a caloriilor arse și a efortului depus", a declarat Tudor Țiboc, general manager QuickMobile.

Potrivit acestuia, bărbații reprezintă acum 60% din totalul clienților, față de 80%, ponderea deținută anul trecut. Spre deosebire de femei, aceștia sunt mai atenți la caracteristicile tehnice ale device-urilor pe care le aleg, fiind orientați în special către smartphone-urile cu ecran mare.

În topul celor mai vândute brand-uri de produse tech, atât în rândul femeilor, cât şi al bărbaţilor, se află Samsung, Apple, Huawei, LG și Xiaomi.

Datele companiei mai arată că tot femeile cheltuiesc mai mult decât bărbaţii pe gadget-uri, accesorii şi telefoane, alocând, în medie, un buget cu circa 20% mai mare faţă de domni.  Prin urmare, doamnele cheltuiesc anul acesta peste 1.300 lei pe astfel de device-uri, faţă de 1.100 lei, suma alocată de bărbaţi.  Pe de altă parte, aceştia plătesc mai frecvent şi mai mult cu cardul.

Potrivit datelor QuickMobile, 80% dintre cei care au cumpărat și achitat online produsele achiziționate au fost bărbați. Cele mai multe plăți online cu cardul înregistrate de companie sunt în zilele de marți și miercuri.