”Încheiem anul 2015 cu un rezultat financiar care depășește prognozele prudente de la începutul anului dar se înscrie în previziunile optimiste. Primele semnale că vom avea rezultate peste nivelul anticipat au venit chiar după primele trei luni ale anului, iar avansul s-a datorat investițiilor planificate. Revenirea pe creștere a  economiei și a segmentului e-commerce ne fac să privim optimiști către anul care urmează. Pentru 2016, estimăm un avans al afacerii de 10-15%”, a declarat Adrian Mihai, Managing Partner, unul dintre fondatorii FAN Courier.

Anul acesta,  compania a bugetat investiții de peste 8 milioane de euro și a demarat un program de dezvoltare pe orizontală. Și-a dublat numărul centrelor de predare-primire colete și plicuri din București, serviciu destinat clienților care nu dispun de timpul necesar pentru a aștepta un curier la livrare/trimitere și a ajuns astfel la 108 puncte de lucru cu clienții la nivel național. În utimii zece ani, investițiile totale ale FAN Courier au depășit 62 de milioane de euro, investiția media anuală fiind de aproximativ 7 milioane de euro.

”Mai mult de jumătate din sumele alocate pentru investiții – 4,5 milioane euro – au fost direcționate către constucia HUB-ului dn Brașov, al doilea cel mai important după București. Aici vor lucra aproximativ 300 de persoane”, a spus Felix Pătrășcanu, Managing Partner FAN Courier. Dacă în urmă cu un an, flota proprie FAN Courier includea 10 TIR-uri, în 2015, numărul acestora a fost triplat. Flota auto a fost mărită cu 15%, depășind 2.650 de vehicule,  în timp ce înlocuirile de mașini vechi au însumat alte 5 % din total.