Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Media

Deutsche Telekom vrea să îşi restructureze operaţiunile din domeniul media

Autor: | | 0 Comentarii

Grupul german Deutsche Telekom, prezent şi pe piaţa din România, ar putea să îşi împartă operaţiunile de media din Europa în şase grupuri diferite şi de asemenea să divizeze activităţile agenţiilor de publicitate partenere pentru a sprijini aceste sarcini, se arată într-un document intern consultat de The Wall Street Journal.

Şi alte companii şi-au revizuit structura operaţiunilor din domeniul media pe măsură ce tehnologia schimbă modul în care oamenii consumă media, iar agenţiile de publicitate descoperă noi tehnologii şi resurse de date care să le ajute să îşi aducă mesajele în faţa consumatorilor. 

"Motivul de bază care stă la baza modificării modelului operaţional al Deutsche Telekom în domeniul media este acela că o continuare a actualului model va duce la o stagnare. Modificările survenite în structura pieţei precum şi evoluţiile interne impun modificări în modul de lucru al Deutsche Telekom dacă grupul vrea să îşi apere şi să îşi consolideze poziţia de lider", se arată în documentul consultat de The Wall Street Journal. În acelaşi document este menţionată nevoia de a-i atrage pe consumatori, a căror atenţie se reorientează spre dispozitivele mobile, pe fondul creşterii numărului de utilizatori care instalează programe de blocare a reclamelor. 

"Este o practică obişnuită de business să revizuieşte partenerii şi furnizorii. În prezent, ne revizuim partenerii media", a declarat un purtător de cuvânt de la Deutsche Telekom. 

Toate aceste modificări vin într-un moment în care marii advertiseri îşi redirecţionează cheltuielile media dinspre canalele tradiţionale, precum televiziunea sau printul, spre firme digitale precum Facebook şi Google. Deutsche Telekom, care cheltuie sute de milioane de dolari pentru media în Europa, nu face excepţie. 

Potrivit documentului consultat de The Wall Street Journal, cheltuielile cu publicitatea pe televizor, care în prezent reprezintă aproximativ o treime din cheltuielile cu media ale Deutsche Telekom, vor scădea uşor în următorii ani în timp ce cheltuielile cu publicitatea pe print şi radio vor înregistra o scădere semnificativă. În paralel, compania intenţionează să îşi majoreze chletuielile cu publicitatea pe mijloace digitale precum Facebook şi YouTube. 

Telekom este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi Cosmote România. Telekom România aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.

AGERPRES

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro