Business Insider scrie că printre pasageri se aflau şi 20 de angajaţi ai companiei IT Freescale Semiconductor, prezentă şi în România.

Freescale Semiconductor şi-a început activitatea în România în aprilie 2000, cu cinci angajaţi, iar la nivel global compania are peste 16.000 de angajaţi.

Căutările fragmentelor epavei avionului au continuat toată noaptea de duminică spre luni, dar fără niciun rezultat, declarase anterior pentru AP, citată de Ria Novosti, responsabilul pentru activităţile de coordonare al Serviciilor de căutare şi salvare din Vietnam, Doan Huu Gia.

Potrivit acestuia, partea vietnameză a mobilizat în căutarea epavei avionului şi a posibililor supravieţuitori patru avioane şi şapte nave.

La rândul lor, serviciile americane implicate în operaţiunea de căutare a aparatului în Marea Chinei de Sud au negat informaţiile potrivit cărora fragmentele descoperite duminică ar aparţine aeronavei dispărute fără urmă. Nici marina americană nu a putut confirma această informaţie.

Un oficial al Ambasadei SUA în Vietnam, Jacky Ly Thang, a declarat că echipele de salvare americane au efectuat o analiză a unui obiect descoperit în Marea Chinei de Sud, despre care se spunea că ar putea fi un fragment din epava avionului dispărut, şi că au ajuns la concluzia că acesta nu are nicio legătură cu Boeing-ul companiei malayeziene.

După cum a relatat presa vietnameză, duminică, autorităţile din Singapore au informat că au găsit la 100 km de insula Tho Chu un 'obiect suspect', care ar putea fi un fragment din avionul dispărut. Conform uneia dintre versiuni, aeronava s-ar fi prăbuşit la 250 km de insula amintită.

Avionul ce efectua zborul MH370 pe ruta Kuala Lumpur (Malayezia) – Beijing (China), cu 227 de pasageri şi 12 membri ai echipajului la bord, a dispărut de pe radare sâmbătă, în jurul orei locale 02:40, la aproximativ o oră de la decolare, în timp ce se afla în spaţiul aerian vietnamez, la o altitudine de 10.670 de metri.

O altă pistă luată în considerare de către anchetatori este cea a unui atac terorist la bordul aparatului de zbor, după ce Interpol a confirmat că doi dintre pasagerii care s-au urcat la bord aveau paşapoarte false asupra lor. Aceste acte de identitate figurează în baza sa de date privind documentele furate sau pierdute. Este vorba despre un paşaport italian şi unul austriac, care au fost furate cu câţiva ani în urmă în timp ce titularii lor se aflau în Thailanda.