Se întâmplă şi la case mari. Cei de la Olteanu şi Asociaţii au rămas ,astă vară, în drum cu un automobil Mercedes CL 500 cumpărat în 2007 pentru nu mai puţin de 130.000 de euro. Avocaţii spun că maşina era defectă din fabricaţie având în vedere că, în momentul în care a cedat, motorul avea doar puţin peste 64.000 de kilometri rulaţi.
După mai multe runde eşuate de negocieri în care imnportatorul spune că a oferit soluţii avantajoase iar proprietarul afirmă că a fost luat în batjocură(oferta a fost un buy-back la 60% din valoarea minimă dată de orice societate de asigurare cu condiția achiziționării unui autoturism nou cu un discount de 10%,conform proprietarului) , soluţia finală pare să fie doar instanţa de judecată.
Cum a cedat motorul
 În iulie 2012, autoturismul a fost dus la o unitate service – reprezentanțăMercedes- cu solicitarea efectuării unei constatări, având în vedere faptul că motorul acestuia nu mai mergea. "Precizam ca la acea dată autoturismul avea 64078 km. la bord. După câteva zile am fost înştiinţaţi de către reprezentanţii societătii că blocul motor al autoturismului Mercedes este spart. La aceeaşi dată ni s-a comunicat desemenea că motorul trebuie desfăcut pentru a se constata cauza, dat fiind faptul că o asemenea situaţie nu este uzuală şi nu poate veni din utilizarea autoturismului. A fost subliniat de către reprezentanţii societăţii de service faptul că sistemele de siguranţă cu care este dotat acest tip de autoturism nu permit intervenirea unei defecţiuni de o asemenea natură. După desfacerea motorului, cu expert solicitat de proprietar, s-a constatat ruperea unei biele care spart blocul motor în lateralele acestuia.Nicio cauză obiectivă de utilizare eronată din partea utilizatorului nu a putut fi evocată la acea dată, dat fiind faptul că motorul avea la data deschiderii atât ulei cât şi lichid de răcire",
spun proprietarii care citeaza din expertiza extrajuduciară pe care au dispus-o.
Este sau nu este defect de fabricaţie
Din perspectiva proprietarului, lucrurile sunt clare. "Este cert că numai o defecţiune de fabricaţie, imposibil de detectat chiar şi ca urmare a testării cu SD sau respectiv repararea anterior menţionată reprezintă cauza posibilă a producerii prejudiciului, respectiv a spargerii blocului motor", arată cei de la Olteanu şi Asociaţii. Îi contrazice însă importatorul mărcii.
 "Este important de menționat un aspect foarte relevant pentru această speţă: daca era vorba de un "defect de fabricaţie", aşa cum este specificat în sesizarea clientului, defecţiunea ar fi apărut în prima perioadă de funcţionare a motorului (în cei aproximativ 27000 km parcursi în primii doi ani), având în vedere că vorbim de un motor care, cu toate protecţiile, dezvoltă 320Kw (435 cp).", ne-au spus cei de la Mercedes.
 
 
"Autoturismul are atâtea sisteme de siguranță încăt, teoretic, nu poate permite unui utilizator neavizat deteriorarea acestuia și este de precizat că motorul în cauză este unul dintre cele mai lăudate.", arata proprietarii. Nu de aceeaşi părere este importatorul mărcii care exclude categoric posibilitatea unei defecţiuni de fabricaţie. În aceeaşi ordine de idei, cei de la Mercedes sugerează că proprietarul nu a întreţinut corespunzător maşina.