„Din 2014 până acum, am vândut peste 5.000 de biciclete, dar ne propunem, odată cu noua colecție, să vindem în acest an 10.000 de bucăție. Până acum, cea mai căutată bicicletă rămâne cea clasică, Strada 1 și 2. Oamenilor li se pare fasinant să meargă pe aceeași bicicletă pe care au copilărit. De asemenea, acum am făcut biciclete și pentru copii, care vor fi scoase la vânzare pe 1 aprilie, iar prețurile pornesc de la 600 lei și ajung la 1000 de lei”, spune fondatorul companiei.

El a mai adăugat și că în România media de achiziție per bicicleta este la 126 euro, în timp ce în Polonia la 371 euro. ”Polonezii dau de trei ori mai mult pe o bicicletă. Poate pentru că există educație sau că au salariile mai mari”, a subliniat Andrei Botescu.

De asemenea, Atelierele Pegas isi propun sa dezvolte și proiecte care implica tehnologie avansată: Kit E-bike, kit Smart bike – care presupune un GPS ce are o aplicație de direcționare și kit-ul hometrainer VR, mai exact un un ansamblu  hometrainer cu senzori, aplicație pe telefon și conținut virtual reality românesc pe care îl poți accesa în timp ce pedalezi. 

„Pegas se îndreaptă spre tehnologiile noi. Pe lângă cele două proiecte de smart bike, E-bike și hometrainer VR kit, ne propunem ca în viitor să printăm 3D biciclete și să ne ocupăm de realitatea virtuală, astfel fabrica Pegas va deveni fabrica viitorului,” a explicat Andrei Botescu. 

Proiectul Pegas s-a născut din pasiune pentru biciclete, pentru identitate urbană și din dorința de a construi un brand puternic românesc. Pe lângă nostalgie, Pegas investește în cercetare și dezvoltare de produse noi, cu un design funcțional și un preț competitiv. Până în prezent, peste 5.000 de biciclete din noile colecții Pegas au ajuns la clienți din țară și din Europa.