”Soluțiile de business ce vor fi lansate la cea de-a treia ediție a IMWorld, noutățile pe care le vor prezenta companiile și cei 30 de experți internaționali care și-au anunțat deja participarea, demonstrează, încă o dată, că acesta este locul ideal pentru oamenii de afaceri conectați la ultimele inovații din business”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld. La eveniment, sunt așteptați 120 de speakeri.

Până acum, organizatorii au contractat deja 85% din spațiul destinat companiilor expozante. Prețurile pentru închirierea unui stand încep de la 1.150 euro, plus TVA, pentru o suprafață de șase metri pătrați. În total, sunt așteptate 110 companii expozante.

Anul acesta, agenda evenimentului are o structură nouă, cu scenă principală, unde speakerii internaționali vor prezenta studii de caz și vor vorbi despre soluțiile de business care pot fi aplicate în diverse domenii din industrie, cu focus pe retail, FMCG, automotive, banking și sănătate, dar și cu scene mai mici, care vor aduce în prim-plan discursuri și prezentări de produse inovative.

”O noutate pentru IMWorld 2014 o reprezintă și sălile de workshop-uri. Aici, vor fi susținute sesiuni interactive, în care vor fi antrenați și participanții. Dezvoltatorii  se concentrează pe aplicații și soluții noi de business, destinate tururor celor care au o afacere. Vor fi prezentate diferite programe și aplicații pentru plăți online, noutăți în comunicarea <machine to machine>, dar și sectorul <cloud computing>”, a adăugat Cristian Hossu. De asemenea, pentru al treilea an consecutiv, partenerii principali ai evenimentului sunt COSMOTE România și Romtelecom Business Solutions.