MOL Romania a inregistrat in primul trimestru al anului 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 114 milioane de euro, informeza un comunicat al companiei. Totodata, cota de piata MOL in ceea ce priveste retailul a scazut cu 0,5% la 12.5% in urma tranzactiei cu Petrom, prin care MOL a vandut 30 de statii si a achizitionat 11 statii in orase in care compania nu era reprezentanta.  

Vanzarile de combustibil au scazut din aceeasi cauza cu 4% in primul trimestru al anului 2007 comparativ cu aceeasi perioada din 2006. Vanzarile de diesel au inregistrat o crestere de 11.4% iar vanzarile de benzina au scazut cu 21,7%. De asemenea, vanzarile din magazinele OMV au scazut cu 3,5% in primul trimestru al anului 2007 in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.

Volumului de vanzari per locatie a crescut cu 11,4%, fata de aceeasi perioada a anului anterior dar reteaua MOL din Romania s-a diminuat cu 14% (19 benzinarii). 

Sursa: Capital 16 Mai 2007