Peste 100 de pasagerii au fost îmbarcaţi, iar aeronava TAROM ar fi trebuit să decoleze în jurul orei 20:45 de pe aeroportul din Timişoara. „Aşteptam TAROM-ul de seară spre Bucureşti. Avionul soseşte la timp, urcăm în avion, nimic anormal. Apoi aşteptăm. Şi aşteptăm, 10 minute, 20 minute, 30 minute. După jumatate de oră de stat în avion, întreb o stewardesă ce se întamplă. Îmi spune că aşteptăm nişte acte. Nedumerit, mă aşez la loc pe scaun să aşteptăm nişte acte. După vreo 45 de minute vine anunţul cum că trebuie să coborâm din avion şi să aşteptăm în aeroport. Nu era actul, era vremea din Bucureşti, ceaţa densă. Mă uit pe flight radar, maai multe avioane TAROM erau în zbor, se pregăteau de aterizare. Ok, îmi spun, e decizia pilotului, siguranţa pe primul loc”, ne-a spus Rareş Măcinică.
Toţi pasagerii au fost duşi în terminal, unde li s-a oferit apă, cafea şi mâncare. „Am întrebat de ce se întârzie decolarea şi am primit trei variante, aşteptăm acte, nu are echipament pentru că este low cost, pilotul nu are atestat pentru aterizare în condiţii de vizibilitate sub 30 m. Le spun că este avionul ăla nou, Boeing 737-800, primit cu F-16 şi ambsadori, ni se spune că este pentru low cost şi nu are optiuni, în conditiile în care ATR-ul de la Oradea ateriza fără probleme pe Otopeni”, ne-a povestit Rareş Măcinică.
Pasagerii au fost anunţaţi că TAROM trimite un alt avion care are echipament de aterizare pe timp de ceaţă. „Nu înţeleg de ce un al avion, al unei alte companii a plecat cu 10 minute înaintea noastră şi a aterizat la timp? Unii pasageri au ramas în aeroport pentru a prinde aeronava cu echipament pentru ceaţă, mai mulţi pasageri au plecat la hotel, au ales să plece a doua zi”, ne-a mai spus pasagerul.