Oficialii producătorului din Coreea au anunțat, fără a dezvălui date financiare – că acordul de sponsorizare se întinde pe o perioadă de trei ani, până la finala UEFA Europa League din 2021 și dă ocazia lansării unei serii de programe și inițiative noi pentru a aduce fanii mai aproape ca niciodată de acest turneu.

UEFA Europa League este cea mai mare competiție a cluburilor de fotbal profesioniste din lume, implicând 48 de echipe din 27 de țări. În total, se vor disputa 205 meciuri în timpul turneului 2018-19, atrăgând o audiență TV cumulată de aproximativ un miliard de fani. Ca partener oficial, Kia Motors va ajuta UEFA să-și consolideze implicarea alături de fanii din Europa și din întreaga lume.

Pentru prima dată, Kia lansează programul ‘Official Match Ball Carrier’ destinat exclusiv tinerilor. Programul oferă tinerilor fani ai fotbalului din Europa – cu vârsta cuprinsă între 8 și 12 ani – oportunitatea de a participa la ceremonia dinaintea fiecărui meci din cele 205 ale turneului. Programul Kia ‘Official Match Ball Carriers’  oferă tinerilor ocazia de a se bucura de o experiență unică în viață, de a purta mingea oficială în fața stadioanelor pline de pe continent, conducând suita formată din arbitri, oficialii meciului și jucători.

Kia sprijină, de asemenea, jocul online al UEFA – UEL Daily Fantasy, accesibil pe website-ul www.UEFA.com. Fanii selectează jucători ai cluburilor care evoluează în ziua respectivă, fiecărui jucător fiindu-i acordată o evaluare pe baza implicării în meci – cum ar fi golurile marcate sau pasele de gol sau chiar primirea cartonașelor galbene sau roșii. Fanii care participă la competiția UEL Daily Fantasy sunt plasați într-un clasament zilnic, fiecare performer putând câștiga premii unice cu tematică fotbalistică.

În plus, Kia va realiza promoții pentru bilete on-line și off-line pentru fanii fotbalului din fiecare țară. Producătorul auto va colabora cu UEFA la realizarea primului tur al trofeului UEFA Europa League, oferind șansa suporterilor din întreaga Europă de a vedea trofeul și, în același timp, de a întâlni unii dintre jucătorii legendari ai fotbalului.

Rolul de partener oficial oferă companiei oportunități noi pentru creșterea notorietății brandului Kia, fiind implicat într-o audiență imensă cu fanii fotbalului din întreaga lume. Kia are o istorie lungă ca sponsor oficial al evenimentelor sportive majore la nivel local sau global, incluzând FIFA World Cup, UEFA European Championship și Copa America. Kia a fost de asemenea sponsorul principal al turneului de tenis de grand slam Australian Open în fiecare an, încă din 2002 și sponsor al jucătorilor dintr-o mare varietate de discipline sportive în diferite regiuni ale lumii.

Pentru UEFA Europa League, Kia Motors va oferi o flotă de 90 de automobile pentru finalele din 2019, 2020 și 2021. Flota va fi folosită pentru a transporta arbitri, oficiali, delegați și VIP-uri și va sprijini desfășurarea finalei turneului. Finala sezonului 2018-19 UEFA Europa League se va desfășura pe stadionul olimpic din Baku, Azerbaijan, pe 29 mai 2019.


Te-ar putea interesa și: