Primul produs al parteneriatului este Mixi-Xmas, o aplicaţie realizată pentru perioada sărbătorilor de iarnă, care le permite utilizatorilor de pe Mixi să expedieze mesaje sub formă de tweet-uri şi inclusiv hashtag-uri.

Twitter şi-a lansat varianta japoneză a serviciului în anul 2008, iar japonezii s-au dovedit a fi printre cei mai activi pe microblogging.

Potrivit Associated Press, Twitter şi Mixi au început să discute despre acest parteneriat la scurt timp după tsunami. "Dacă serviciile noastre ar fi fost interconectate în perioada dezastrului, le-am fi putut oferi mai multe beneficii utilizatorilor", a declarat Kenji Kasahara, preşedintele Mixi.

Mixi a înregistrat 8,4 milioane de vizitatori unici în luna octombrie, însă compania se află pe locul 3 în categoria reţelelor sociale prezente în Japonia, după Twitter cu 14,5 milioane de vizitatori unici şi Facebook, cu 11,3 milioane de unici. Acestea cifre au fost publicate de Nielsen NetRatings Japan.
sfgate.com