"În aceşti ultimi şase ani, lumea s-a familiarizat cu mica pasăre albastră. Ea se află peste tot şi este constant asociată serviciului Twitter şi companiei", a precizat miercuri directorul artistic al reţelei sociale, Doug Bowman, în ziua lansării noului logo.

"Începând de astăzi, veţi începe să remarcaţi o pasăre Twitter simplificată. Acesta va fi simbolul universal recognoscibil al Twitter şi orice precizare suplimentară de text devină superfluă", în special mica literă "t" dintr-un pătrat albastru, a precizat grupul pe blogul său.

În noua versiune, pasărea îşi păstrează culoarea şi forma, dar a fost uşor schimbată: priveşte de acum înainte spre cer, ca şi cum şi-ar lua zborul, şi a pierdut câteva pene din vârful capului.

Acest logo a fost realizat pe baza a trei serii de cercuri care se suprapun, ca pentru a reprezenta ‘modul în care reţelele, interesele şi ideile se intersectează şi se suprapun’, a explicat Bowman, care a adăugat că ‘o pasăre în zbor este reprezentarea ultimă a libertăţii, speranţei şi posibilităţilor infinite’.

Reţeaua Twitter, care permite postarea de comentarii online în limita a 140 de caractere şi adăugarea de fotografii, linkuri sau filmuleţe, susţine că are aproape 140 de milioane de utilizatori activi, dintre care o largă majoritate în SUA. Un sondaj recent a arătat că un american din şapte care se conectează la internet foloseşte Twitter, iar 8% utilizează zilnic această reţea.
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/Fh20pdCrCAU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Sursa: Agerpres