Analiştii de la Multimedia Research Group au raportat la finele anului 2009 că numărul de abonaţi IPTV a depăşit prognozele anterioare cu peste 2 milioane de utilizatori. Aceştia anticipează o creştere a numărului de abonaţi de la 28 milioane în 2009 la 83 milioane în 2013, ceea ce ar reprezenta o creştere anuală de 31%.

 Cifrele optimiste ale analiştilor conduc la concluzia că interesul pentru servicii de televiziune moderne este în creştere continuă, iar fenomenul se va accentua masiv în anii care vin. Mai mult, televiziunea HD sau TV pe telefonul mobil sunt alte două exemple de tendinţe care încep să se manifeste puternic pe piaţa de servicii TV.

Ca răspuns la această nouă direcţie de dezvoltare a pieţei, Ericsson a achiziţionat, în 2007, compania Tandberg Television, a cărei integrare a fost finalizată la începutul acestui an. Astfel, marca Ericsson va fi folosită de acum încolo pentru a desemna toate soluţiile TV proiectate de producătorul suedez.

Procesul de integrare este însoţit şi de o lansare importantă: End-To-Endless Television sau, pe scurt, Ericsson E2E TV™– o nouă abordare a segmentului serviciilor şi produselor TV, care propune un sistem de televiziune de cea mai bună calitate, conectat la internet şi capabil să funcţioneze pe mai multe platforme.

Datorită schimbării fundamentale a televiziunii de la o ofertă unidirecţională, bazată pe un singur canal, la o experienţă multimedia complexă, clienţii cer servicii TV personalizate, de calitate, disponibile oricând, oriunde şi pe orice dispozitiv. După zeci de ani în care a participat la diferite proiecte care au implicat TV şi radio, din media sau din industria de telecomunicaţii, viziunea Ericsson este să transforme aceste experienţe TV noi  într-o realitate de zi cu zi pentru toţi operatorii de pe piaţă.

E2E TV este, aşadar, o nouă abordare strategică ce redefineşte ideea Ericsson de a fi un partener end-to-end şi de a răspunde cerinţelor clienţilor şi realităţii mediului de afaceri cu elemente noi de tehnologie. E2E TV este susţinut de tehnologie de primă clasă, implementări de succes şi servicii de integrare care se constituie într-o ofertă de servicii TV funcţională şi profitabilă.

Această ofertă le permite companiilor din industria media, dar şi operatorilor să livreze conţinut TV, fie direct către consumatorii finali, fie pentru schimburi profesionale de conţinut. Ericsson are un portofoliu extins de aplicaţii de calitate pentru diferite proiecte din spectrul TV, de la televiziune digitală la televiziune HD, IPTV, TV mobil, având soluţii pentru administrare de conţinut, publicitate sau chiar pentru interconectarea tuturor dispozitivelor electronice dintr-o locuinţă.

Un exemplu de implementare a serviciilor TV oferite de Ericsson îl reprezintă contractul pe 10 ani semnat în noiembrie 2009 cu grupul suedez de televiziune TV4 Group. Alegerea companiei s-a bazat pe abilitatea Ericsson de a prelua în totalitate responsabilitatea pentru administrarea de zi cu zi a transmisiunilor TV către alţi furnizori de servicii.