Dacia Bigster depășește modele SUV din Germania și Franța

Dacia a înregistrat un succes notabil pe segmentul C-SUV cu noul model Bigster, care a avut un debut promițător pe piețele din Germania și Franța. Conform primelor date privind vânzările, Bigster a reușit deja să depășească modele consacrate în aceste două țări.

În Germania, statisticile privind înmatriculările din luna iunie arată că Dacia Bigster a atins un volum de 1.227 de unități vândute, performanță obținută în doar a doua lună completă de prezență pe piață, potrivit Profit.ro.

Până în prezent, Dacia Bigster a înregistrat un total de aproximativ 3.000 de unități înmatriculate în Germania, un rezultat considerat remarcabil pentru un model aflat abia în a doua lună de disponibilitate pe piață. În Franța, cifrele din luna iunie indică un volum de 2.386 de unități vândute, confirmând interesul ridicat pentru noul SUV al mărcii românești și consolidând poziția sa în segmentul C-SUV la nivel european.

Bigster a reușit să depășească deja modelul Jogger în Franța, unde acesta din urmă a înregistrat 2.067 de unități, și s-a apropiat semnificativ de vânzările Jogger din Germania, care au ajuns la 1.305 unități. De asemenea, Bigster se apropie rapid de performanțele modelului Duster, care a înregistrat 1.698 unități vândute în Germania și 4.121 în Franța, punând astfel presiune pe poziția acestuia în topul preferințelor clienților.

Modelul Bigster a intrat în producție în primăvara acestui an, pe liniile de fabricație ale uzinei Dacia de la Mioveni.

„Cea mai mare Dacia de până acum, cea mai deșteaptă Dacia de până acum”, a declarat Mihai Bordeanu, managing director Dacia Brand South Eastern Europe.

5.836 de unități înmatriculate în Franța

De la lansarea sa pe piață, la sfârșitul lunii aprilie, Dacia Bigster a înregistrat 5.836 de unități înmatriculate în Franța, ceea ce reprezintă aproximativ jumătate din totalul vânzărilor sale la nivel european.

Conform datelor analizate de Profit.ro, în primele șase luni ale acestui an, Dacia Bigster a atins un volum de aproximativ 15.000 de unități înmatriculate în Europa, devenind rapid unul dintre cele mai bine vândute modele din segmentul C-SUV. Pentru anii următori, producătorul are ca obiectiv atingerea unui volum anual de până la 100.000 de unități, modelul urmând să reprezinte între 30% și 40% din producția totală a uzinei Dacia de la Mioveni.

Deși la prima vedere Dacia Bigster poate părea doar o versiune mărită a modelului Duster III, în realitate oferă mult mai mult. Acesta se remarcă printr-un raport excelent între preț, spațiu și dotări, fiind unul dintre cele mai competitive modele din segmentul C-SUV. Bigster concurează direct cu modele precum Citroën C5 Aircross, Peugeot 5008, Volkswagen Tiguan, Kia Sportage și Toyota Rav4.

Totodată, se distinge în clasă prin performanțe de top în ceea ce privește spațiul interior, fiind „Best in class” atât la înălțimea disponibilă la nivelul capului, pentru pasagerii din față și din spate, cât și la volumul portbagajului.