„În 2022 prin creștere organică am putut să înlocuim complet vânzarea unei țări, Ungaria. A fost un an bun, în care clienții ne-au susținut în ambele piețe principale pe care le avem, Spania și România”, a transmis Seghei Bulgac, CEO-ul Grupului Digi, conform infofinanciar.ro.

Compania a pierdut în jur de 1,1 milioane de clienți după ce și-a făcut exit-ul din Ungaria, o tranzacție de 625 de milioane de euro, bani pe care Digi îi folosește în prezent în investiții în infrastructură.

La nivel european grupul a ajuns la peste 20 de milioane de servicii oferite, cele mai importante fiind serviciile de telefonie mobilă, unde are 8,7 milioane de clienți.

„Majoritatea utilizatorilor noștri sunt de telefonie mobilă, 4,7 milioane în România și 3,7 milioane în Spania”, piețele principale ale companiei, spune CEO-ul.

Venituri în creștere, dar abonamentele nu s-au scumpit

„Rezultatul final sau cifra de afaceri este rezultatul a doi factori: numărul de utilizatori și preț. Numărul de utilizatori a crescut în România și Spania. În România în 12 luni finalizate la 30 septembrie 2022 am crescut cu peste 700.000 utilizatori telefonie mobilă, cu 300.000 utilizatori de televiziune și cu 400.000 numărul de utilizatori internet fix.

În Spania am crescut cu 800.000 numărul de utilizatori serviciu mobil și o creștere de 400.000 la internet”, a explicat Serghei Bulgac cum compania și-a majorat veniturile într-un an în care nu și-a majorat tarifele față de clienți, în contextul în care alți operatori au anunțat creșteri de preț.

Serghei Bulgac a spus că speră ca abonamentele Digi să nu se scumpească în 2023.

Până la momentul actual Grupul Digi a realizat investiții de peste 4 miliarde de euro, dintre care 2,5 miliarde în ultimii 10 ani. Doar pentru perioada ianuarie – septembrie 2022, bugetul de investiții a crescut cu 21%, ajungând la 404 milioane de euro. Cifra se va apropia spre sfârșitul anului de cea din 2021, 560 milioane de euro, spunea Serghei Bulgac.

Citește continuarea pe infofinanciar.ro.