Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Șeful CNAIR, Narcis Neaga a declarat război constructorului „Drumului Rușinii” FOTO

Autor: | | 1 Comentarii | 5096 Vizualizari

Cel mai circulat drum turistic din România arată ca după război. După 4 ani de la semnarea contractului pentru reabilitarea drumului național care leagă Brașovul de Pitești, porțiunea de șosea aflată în județul Brașov este “bombardată” de gropi.

În prezent, lucrările de reabilitare a DN73 Braşov-Piteşti sunt blocate, muncitorii firmelor Azvi şi Straco sunt invizibili, dar pe drum sunt semafoare şi cozi interminabile. Aşa s-a ajuns ca distanţa de la Râşnov până la Bran să fie parcursă într-o oră în loc de 15 minute.

Directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Narcis Neaga s-a întâlnit cu prefectul judeţului Braşov şi reprezentanţii firmelor Azvi-Straco pentru a decide soarta reabilitării celor aproximativ 40 km de drum naţional aflat între Braşov şi Piteşti.

 

Primarii localităţilor Cristian, Râşnov, Zărneşti, Bran, Moieciu şi Fundata sunt nemulţumiţi de stadiul lucrărilor. Directorul General al CNAIR a spus că sunt mai multe motive de întârziere a lucrărilor, iar în cazul în care, în urma discuţiilor care au avut loc azi, nu vor fi respectate termenele, există posibilitatea rezilierii contractului

''Cred că nu este doar un singur motiv, cred că sunt mai multe motive. Ultimul în ordinea importanţei, care este un motiv conjunctural, ar fi vremea, dar nu este unul esenţial. Motivul principal, din punctul meu de vedere şi cred că nu greşesc aici, este modul în care a fost pregătit acest proiect, modul cum se lucrează la acest proiect. Când spun pregătit mă refer la modul în care a fost pregătit începând cu anul 2008-2009, pentru că de atunci există un studiu de fezabilitate şi consider că este o pregătire insuficientă a proiectului. Am ajuns să semnăm un contract în 2014, apoi întrerupt şi reluat anul trecut. Faptul că au existat asemenea sincope denotă o slabă pregătire a proiectului. Concret, înseamnă că nu s-au făcut studii geo suficiente sau nu au fost interpretate foarte bine rezultatele, sau nu au fost pregătite exproprierile din timp şi această zonă prin care trece DN73, de Natura 2000, de care ar fi trebuit să se ţină cont de la început'', a declarat Neaga.

Directorul general al CNAIR a afirmat până în 2019 se va putea circula în condiţii de siguranţă pe acest drum. “Dacă acest constructor nu realizează situaţia gravă în care este acest drum, va realiza situaţia gravă în care se va găsi, adică există varianta să reziliem contractul dacă nu respectă ceea ce am stabilit azi aici'”, a punctat Narcis Neaga.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

12 octombrie 2018

Cel mai lung zbor din lume. Vezi câte ore a durat cursa

Transporturi si Infrastructura

09 octombrie 2018

Cele mai așteptate autobuze au ajuns la București

Transporturi si Infrastructura

01 octombrie 2018

Un pod important din București intră în reparații

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Fii informat cu Capital!