Anul acesta însă, în vreme ce companii precum Meta și Lyft au încetat să mai facă angajări, alte companii tehnologice au continuat să caute personal. O mare parte din recrutare se face, în continuare, pe LinkedIn. Iar mulți recrutori au propriile tehnici pentru a face acest serviciu mai eficient. Iată care sunt cele mai bune tehnici folosite de recrutorii LinkedIn pentru a găsi oamenii cei mai valoroși, potrivit Protocol. com.

Conform statisticilor, 95% din recrutori și manageri folosesc Linkedin pentru căutarea și găsirea candidaților.

Cheia este „scurt și concis”

Se pare că „scurt și concis” este cheia. Când trimite o solicitare de conectare, recrutorul Darrell Rosenstein spune că rareori acceptă mai mult de trei propoziții sau 150 de caractere.

„Dacă aveți 300 de caractere, e deja prea mult pentru un candidat”, a spus Rosenstein. De asemenea, el nu solicită o întâlnire și nu include un link Calendly (Calendly este un software puternic de programare pentru organizarea de întâlniri între indivizi și colegii lor și între organizații și clienți) în primul mesaj către un candidat. „Este abia al doilea e-mail”, a spus Rosenstein.

Titulatura job-ului, un criteriu foarte important

Titulatura job-ului este un criteriu foarte important, pentru că recrutorii caută, în general, potențialii candidați și după titulatura jobului.

„Niciodată nu abordați metoda „spray and pray”, sperând că astfel veți fi mai bine remarcați”, menționează Shawn Cole, co-fondator și președinte al Cowen Partners.

Concentrarea pe abilități, nu pe pedigree

Erin Scruggs, vicepreședinte pentru recrutarea de talente la LinkedIn, susține că abilitățile pe care candidații le pot enumera pe profilurile lor sunt „moneda viitoare” a unei recrutări, în special pe o piață a muncii tot mai redusă.

„Dacă ați dat peste cineva care, de exemplu, este casier, s-ar putea să aibă aceleași abilități ca un reprezentant al serviciului pentru clienți”, spune el. Acest lucru poate fi deosebit de util pentru angajatorii care recunosc mai greu persoanele care au talente deosebite, a spus Scruggs.

Postarea de onținut pe pagina LinkedIn

Conținutul poate oferi o imagine mai bună asupra cunoștințelor și personalității celui recrutat. De asemenea, este important și un număr mare de contacte (cu cât ai un numar mai mare de conexiuni, cu atât poți fi vizibil mai multor utilizatori). Ideal ar fi să existe mai mult de 500 de contacte.