„Având deja experiența unui astfel de eveniment, am analizat care au fost cele mai comandate produse, pe ce branduri mizează clientela, ce ne-a lipsit anul trecut și am stabilit strategia pentru acest an, punând un accent deosebit pe un timp de livrare cât mai scurt. Așadar, reducerile vor fi aplicate doar produselor aflate în stoc, astfel încât să putem livra comenzile imediat”, a declarat Angela Țiboc, director al diviziei de Fashion&Lifestyle a Sole.

Aceasta spune că numărul produselor din stoc depășește 30.000 mii de articole, iar reducerile vor ajunge până la 60% pe diverse categorii de produse. În mediul online, evenimentul se va desfășura doar pe data de 18 noiembrie în intervalul orar 00:00 – 22:00, în timp ce în magazinele din București, Cluj-Napoca și Baia Mare, ofertele vor continua până pe 20 noiembrie inclusiv. 

De asemenea, în cadrul campaniei online de Black Friday, Sole estimează o creștere de cca. 400% a numărului de comenzi, comparativ cu o zi obișnuită, iar valoarea medie a coșului de cumpărături virtual este anticipată la aprox. 300 lei.

Din datele companiei mai reiese că parfumurile, cosmeticele și gențile se vor afla și anul acesta în topul comenzilor, fiind urmate de categoria produselor pentru îngrijirea părului, gamă ce a crescut substanțial în ultimul an, ajungând să reprezinte lunar cca. 20% din totalul vânzărilor.

„Ca și în ediția precedentă de Black Friday, ne așteptăm la un interes crescut pentru gențile de designeri, în mod special pentru modelele semnate Michael Kors și Celine. De altfel, cea mai mare reducere – de cca. 3.600 lei, va fi aplicată pe una dintre gențile Celine, al cărei preț, în mod normal, este de 12.000 lei”, a menționat Angela Țiboc.